Bedankt
Ff douchen maar, de kolenboer was je voor
Spijt dat ik bij de faillissementsuitverkoop van V&D niet snel nog even een grote Seiko heb gekocht. Wil er ook zo graag bij horen…
Een jaar of 6 geleden heeft SuperC mij eens een Panerai Radiomir aangeboden voor volgens mij iets van € 1500.
Helaas niet gedaan toen…
Een speedmaster sapphire sandwich als nieuw voor €1500 niet gekocht
Ik ben een keer net te laat geweest bij een online veiling van een bulova seahunter 200m voor een spotprijs. Nog steeds een oningevulde graal voor mij.
Leuke toevalligheid, @Rotterdammert was wel op tijd en heeft deze toen bemachtigd.
Ik heb hem mogen bewonderen, schitterend.
Een tijdje terug stond er hier op het forum een Hydroconquest voor 350 euro. Zag hem verschijnen en twijfelde omdat de vraagprijs zo laag was. Was heel snel verkocht en een maand later verscheen hetzelfde horloge voor een hogere prijs nogmaals in het blauwe gedeelte.
️ Gemiste kans.
Blur spoiler omdat het kan
Pas maar op met al die verhalen ‘ik had ‘m voor een spotprijs kunnen kopen en daarna met flinke winst kunnen verkopen’. Er zijn hier leden die winst maken moreel verwerpelijk vinden
Maar verhuizen naar Noord-Korea, ho maar
Ik zag laatst een omega van @Magni80 voor 180. Kon de knoop niet doorhakken. Gold overigens hetzelfde voor de tissot die tegelijk te koop stond… Eigenlijk wel beetje balen
Wees blij!
Een Frederique Constant GMT hier op HF.
Net te laat, al verkocht
Heb je nu geen € 100 meer dan?
Sorry, smaken verschillen.
Even voor mijn begrip: wat doet zo’n Omega nowadays?
Vanaf 30k.
De bracelet maakt hem wat “too much” maar die gouden kast op een mooie leren band
Dan zat ik er niet zo ver naast
Heb eigenlijk maar van één horloge dat ik het jammer vind hem niet meegenomen te hebben bij de juwelier. Dat was een Speedmaster Snoopy. Vond hem te groot en de witte plaat draagt daar flink aan bij.
Denk dat ik hem toch wel met enige regelmaat gedragen zou hebben. Het blijft gewoon een gaaf horloge.

Ik kocht ooit een Sinn 303 nieuw bij HPN. Lag toen ook een gebruikte 142 st sa met Lemania 5100, voor dezelfde prijs…
Groeten
Rutger
Een jaar of 8 geleden kon ik bij JK een 14060 voor (ik meen) 3250,= kopen. Pffff.
Zeker, en een jaar of 10 geleden was een nette 1601 Datejust wel te vinden voor €1000-1200, die hebben de 14060 (procentueel) hard ingehaald.