Begin, uiteinde, geef er maar een draai aan.
Maar de echte vraag is: Wat is het begin, en wat het uiteinde van een schroef? 
Begin, uiteinde, geef er maar een draai aan.
Maar de echte vraag is: Wat is het begin, en wat het uiteinde van een schroef? 
Héél bijdehand 
Dank 
Grappig 

Tot hoever loop je een bos in?
Tot de helft daarna loop je er weer uit 

Zo grappig was die van mij niet, eigenlijk. Maar wel een beetje serieus; ik zou echt niet weten wat het begin of einde van een schroef is 
En je geen blind gat hoeft te tappen
!
Alles heeft een einde, behalve een worst, die heeft er twee. 

Kun je bij een chronograaf de grote secondewijzer altijd door laten lopen, of is dit slecht voor het uurwerk?
hahahaha, super!
Ik zie het liever als twee beginnetjes; #optimist
Ah, daarom zegt mijn vriendin steeds: eindeloos!
“vroeger” reageerden wij thuis nog wel een met "dat zijn mijn vrouw vannacht nog"
Waarop mijn moeder dan reageerde: och, arm kind. (dat sloeg dan op “mijn vrouw” )
(in de tijd dat er van een vrouw of vriendin nog geen sprake was
)
oke boys hier komt het:
Hoe pak je het nou een beetje normaal aan om wat te gaan passen bij een AD terwijl je er eigenlijk niet in de markt voor ben? Zo zou ik best wel graag eens een omega speedmaster(is me al eens gelukt bij avw maar dat is alweer zo lang geleden), een grand seiko of toch een rolex daydate willen passen (ik noem gewoon iets willekeurigs) maar het lijkt me zo ongemakkelijk om daar plaats te nemen met in je achterhoofd dat je toch niks gaat kopen. Hoe kan ik nou een beetje zelfverzekerd zo’n zaak binnen lopen en er een leuke middag van maken.
Cheers!
Dan niet doen.
️
Zo’n pak als op je plaatje helpt.
Maar zonder gekheid…
De meeste passen eerst zonder te kopen.
Dus ik zou gewoon open kaart spelen en je enthousiasme voor de horloges laten zien… dan willen ze je graag helpen. Wellicht zelfs benoemen dat het ongemakkelijk voelt.
Ga naar van Willigen in den Haag. Dom kijken, lief lachen, kwijl terwijl je naar de Grand Seiko’s in de vitrine staart en ze vragen aan je of je iets wilt passen, zelfs als je aangeeft alleen maar even te willen kijken.
Dat is mijn specialiteit 
Dat is zeker waar, zeker in het hogere segment horloges 
Dat kan natuurlijk ook 
Gewoon gaan en vragen of je iets mag passen… niet al te moeilijk doen haha