Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Zo te zien geeft ie ook af😉

…lijkt me toch niet zo’n “goede” kwaliteit…maar hoe komen al die gaatjes beschadigd ? Is dit mss een “familiehorloge” ? Neen, zou absoluut niet mogen dit rafelen, terug naar de horlogewinkel…

Dit ziet er niet best uit.
Wat is het?
Ik denk dat de gemiddelde nato van Dievas bijv. veel beter is.
Daar worden de gaatjes en de eindjes met laser gedaan.
Zo erg als dit heb ik het nog nooit gezien.

Hey, RLC. Is that you?

Ze zijn gewoon de gaatjes vergeten af te werken op dit exemplaar. Productiefoutje. Ik ga ervan uit dat je hem zo mag omruilen als je de verkoper verwittigt.

Heb hem, samen met een aantal andere bandjes, overgenomen van een forumlid voor weinig. Dan krijg je ook weinig blijkt. Dit is na 2 keer dragen namelijk.

1 like

Ik kom er echt niet uit: zoek van die stalen pinnetjes voor in een vintage Tissot bandje. Waar kan ik die in vredesnaam kopen?

1 like

Grote domme vraag:

Hoe post ik een gifje?

Groot dom antwoord:

Op dezelfde manier als waarop je een foto post.

2 likes

Ik dacht dat het ook werkte om gewoon de URL van een .gif te plaatsen, maar dat leek zojuist bij een test toch niet te werken…
3oz8xIiQkjAhhtorGU

-edit- dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag. Zelf gebruik ik vaak Giphy, daar zoek ik een gifje en die sla ik op op mijn telefoon en die upload ik dan weer naar hf. Er zijn vast meerdere manieren.

1 like

Ik zag het hahahaha. Wilde op jouw bericht reageren maar toen wassie weg :rofl:

1 like

Domme vraag:

Waarom post je je telefoonnummer?

3 likes

Ik ben benieuwd of daar een intelligent antwoord op komt :thinking:

1 like

Ik heb hem even gebeld en dat heeft geleid tot de oplossing van mijn probleem dus ik ben hem dankbaar!

1 like

Dat is alleen maar mooi natuurlijk.

Maar ik denk dat het verstandiger is om telefoonnummers per pb uit te wisselen.

2 likes

Ehhh dacht dus dat ik een pb-tje deed, en anyway wat kan er gebeuren met een 06 nummer?

1 like

1 like

Laatst een horloge gekocht met onderstaand bandje. Het is zo’n flexibel flixoflex ding. Maar ik.kan er niets over terug vinden op het web. Ik kan het merk ook niet lezen, misschien herkent iemand het.

Japans horloge, klein gokje, maruman, bear, bambi? En bingo. Bear :wink:

1 like

Check, die zag ik staan. Maar ik dacht dat die andere naam het merk zou zijn. Maar dat kan ik niet lezen…