Aah top. Bedankt voor de toelichting. Weer wat geleerd
Wel handig om de power reserve even op te windenā¦
Ik meen onlangs gehoord te hebben (Mannen van de Tijd?) dat een bepaalde horlogebandenleverancier tegen kleine meerkosten quickrelease in de meeste bandjes aanbiedt.
Maar welke leverancier is dat?
Ik had ze pas van Watchgecko, kwaliteit was niet zo. SuĆØde bandje wat niet lang na aanschaf inscheurde bij die quickrelease.
Lijkt toch wel een goede vragen topic te worden met de nodige humor
Dat is het dan volgens jouzelf toch al vanaf mei 2018 al een heel tijdje dus al. Toch??
Nou eh, omdat ze ā¬ā¬ā¬ kosten. Voor 10k plus kijken de meesten toch naar Rolex, jlc, lange etc. Iets met afschrijving/verkoopbaarheid.
F.P Journe en Dufour zullen hier op dit forum niet zo snel verkocht worden nee
Hier sla je de plank toch echt mis.
Ja bizar he, wat n prijs. Ik dat het duurste horloge hier die met diamanten/rainbow Rolex Daytona van 40? K is. Die kwam 2 weken geleden hier of hf voorbij.
Die Dufour is dat nog eens 30x.
Nee joh. Er komt wel wat meer als Rolex voorbijā¦
Ja in het topic ā wat had je willen dragen vandaagā wel ja. Maa4 da5 is alleen maar wensdenken, nog geen bezit.
Ik krijg deze turtle niet open. Heb al theaterklemmen gepoogd (daās normaal het laatste redmiddel)
Behalve de nodige krassen geen resultaatā¦
Iemand nog ideeƫn ?
Band er af halen en lijmklem tussen de lugs. Genoeg druk op je jaxa houden en zorgen dat je niet krast/uitshciet.
Zoiets had ik dus al gedaan (theaterklem is ietwat vergelijkbaar met een lijmklem)
Is dat het ding op de foto?
Yup
Dat is toch helemaal niet handig?
Als je daar iets goed in vastklemt beweegt er NIKS meer
Krassen maken is inderdaad niet handig ā¦
Dit ding lag onder handbereik, en ik weet dat het werkt (normaal wel tenminste)
Het gaat niet om niet bewegen maar om een arm te krijgen om hem open te draaien