Ik kijk nu al een tijdje mee op het forum, maar wanneer word je trustlevel 2?
Vraag ik me ook af
Gewoon lekker posten en meelezen. Dat gebeurt vanzelf.
Net als met autoās, niet zelf aan zitten.
En al helemaal niet binnen de garantietermijn.
Dat heb ik ook gelezen, maar dat schijnt bij de airblade het geval te zijn.
Ik denk dat je niet bedoelt. Airblades hebben een HEPA filter.
Correct.
Hoe zoek ik in het Nederlands op sailcloth bandjes?
Ik kom alleen maar op Amerikaanse en Engelse sites uit. Geen zin in gehannes met douane enzo.
Enige Europese site die ik kan vinden is die van watchbandit, maar er moeten er vast meer zijn.
Paar voorwaardes zijn lengte van je lidmaatschap en hoe actief je bent. Dus wie weet ben jij binnenkort ook gewoon TL-2. Kaninho zal nog een paar maandjes moeten wachten
Misschien op ācanvasā horlogeband?
Zijn dan vaak stoffen banden met lederen onderkant.
Met ānylon canvasā lijk ik wat verder te komen. Dankje!
Bedankt voor je antwoord, gewoon geduld hebben dus
Als je bij Bartonwatchbands.com bestelt dan worden de bandjes gewoon in een bubbeltjes-enveloppe door de brievenbus gedrukt. Verder geen gedoe met douane omdat op brievenbuspost veel minder focus ligt (is in ieder geval mijn ervaring, dat dat er gewoon tussendoor glipt).
En actief zijn. Ik ben korter lid dan jij maar al wel trustlevel 3.
Sinds gisteren krijg ik bij iedere nieuwe post die in het taalnazitopic binnenkomt een melding, ook al heb ik met die betreffende post nix te maken. Hoe kan dat
Even helemaal onderaan de draad jezelf op ānegerenā zetten. Dat zou afdoende moeten zijn⦠ā¦of op ānormaalā zetten, dan krijg je als het goed is ook geen meldingen meer.
Je staat nu op āin de gaten houdenā denk ik.
Thanks
Dat is wanneer je taalkundig niet voldoende vaardig wordt beschouwd, heb ik horen zeggenā¦
Vraag: als ik van een Seiko 5 de caseback heb open gehad, en daarna weer netjes heb dichtgedraaid, kan ik dan nog met zoān horloge veilig gaan zwemmen? En zo nee: wat doet een fabrikant/horlogemaker dan anders, zodat het wĆ©l kan?