Ik ben een keer serieus op m’n sokken naar een meeting gegaan op m’n werk. We zaten niet eens aan tafels en niemand die het zag. Of ze waren te laf om het op te merken, dat kan ook.
Of de rest interesseert het geen bal
Als het alternatief om je mond open te trekken is dat je op kaasdamp naar de sterren gaat zou ik het ook wel weten
Dat geeft overigens wel weer een hele nieuwe invulling aan business trip haha
Of ze hadden allemaal de schoenen uit en jij zag dat niet!
Mij is wel eens gezegd dat deze vorm van slijtage vooral komt door het losjes om de pols dragen van het horloge.
Nee. Rek ontstaat door de beweging, niet als hij gefixeerd op een standaard staat. Gewoon losjes eromheen hangen.
Verder wat Bwings schrijft.
Lorica is een kunstleer.
Als een beest te water raakt, gaat zijn huid(je) dan naar de gallemiezen? Nee toch.
Ik hoop van niet. Maar er zit zo’n stigma op, dat ik het bijna zou denken. Er staat me wel iets bij van bassie en Adriaan op Lanzarote in een grot, waarbij ze vast worden gebonden met leren bandjes… volgens mij gingen die losser zitten in het water.
Het stomme is, ik zoek me dus rot op waarom je geen leer zou moeten dragen op duikers… het enige wat ik kan vinden is eigenlijk “het is not done”. Boeiend wat “not done” is, ik wil weten wat dan de implicaties zijn.
Crepas cayman kwam met een ijzer bandje en ook met een leer bandje, ding is tot 3000m waterdicht dus dat kan je een duiker noemen. Als het echt not done was zat het er ook niet bij, ik blief het wel
En zo zullen er nog legio zijn, dit was de eerste die bij me opkwam.
Anders zoals met alles, doe wat je niet laten kan (zolang een ander er geen hinder van heeft)
In een zwembad zit een behoorlijke hoeveelheid chloor en bij zwemmen in zee stel je het leer bloot aan zout. Ik denk dat in beide gevallen het leer beschadigd en gaat vlekken. Ik heb ooit eens een natoband weg moeten gooien na een strandvakantie, die was helemaal verschoten van kleur door de zee en zon.
Leer kan aanzienlijk verslechteren van zout water. Nu weet ik niet precies hoe het met leer van zoutwaterdieren maar vroeger kon leer volgensmij al niet tegen veel zoet water. Dus misschien dat het tegenwoordig wel kan.
Komt standaard op leer…
Dus zo fout zal het allemaal wel niet zijn (niet dat een Rus zich iets aan trekt van wat wel-of-niet hoort)
Correcte correctie
Nouja, vooral dat. Het is nota bene een ‘racing’ stijl band. Het sportieve past er dan weer wel bij, vind 't beter passen dan die crocoband erboven. Hoewel krokodillen dan weer wel amfibische beesten zijn… Complex verhaal. Ik ga maffen.
Een bandje van roggenleer zou geen problemen op moeten leveren?
(voor mij niet nodig, ik zwem toch niet (met een horloge om) ).
Daar dacht ik ook aan. Wel erg, erg lelijk. Wel fraai is haaienleer. En dat zou toch ook een spatje water moeten kunnen hebben?
Hebben jullie ooit een gelooide levende koe gezien?
Leer en levende huid zijn twee compleet verschillende dingen…
Daarom staat dit ook in het Domme vragen topic
Dus beter om gewone rauwe huid als bandje gebruiken!