Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Ik kan wel een bandje in de ex-verkoop vinden. :slight_smile:

https://www.horlogeforum.nl/t/tissot-band-22mm-leer-donkerbruin-geruild-mag-dicht-a-u-b/53612?u=sandy

Tijd voor weer echte horloges @candide. Dat weet jij ook… :wink:

Ik heb alles onder de 1500 euro al gehad en duurdere klokjes kan ik niet betalen. :upside_down_face:

1 like

Het is weer tijd voor Ide om de volgende 10 te kopen en 10x te verkopen:
Hamilton intramatic
Squale 1521
Damasko da38
De gesponsorde Archimede
Seiko SARB en SKXen

Welke vergeet ik nog?

Hij heeft ook ooit een Tag Heuer gehad.

1 like

Een hele berg. Ben benieuwd hoeveel jullie samen nog kunnen ophoesten. Ik ga er even voor zitten.

Haha dat Duitse feest ging niet door. Dat was die groene. Die mocht ik meteen weer inleveren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat Chinese kutkrantje :rofl: :rofl:

2 likes

2 likes

Je advertenties zijn altijd geweldig, die van jouw en Zulu hebben altijd een hele herkenbare stijl.

Mijn advertenties zijn altijd doodsaai. Prima foto’s maar verder geen bal te beleven. @Zulu maakt er altijd een tekstueel feestje van. En zijn foto’s zijn ook nog eens een stuk beter. :partying_face: En dat met een inferieure fotocamera. :see_no_evil:

3 likes

Hetzelfde bandje vaak meerdere malen want hij kocht ze nietsvermoedend weer terug. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Kun je nagaan wat er gebeurt als ik een beter camera afdankertje van je overneem 🤸

1 like

:rofl::joy::rofl:
En hoe heb je hier gewoon direct beeld van klaarstaan?

Prachtig!:ok_hand:

1 like

Tsjah… als m’n klokken in de doos zitten draai ik ze elke dag op om te zorgen dat ze blijven lopen (jaja een watch winder komt er ooit nog wel) maar die kroon hè… is het beter om die dicht op open te laten tijdens het verblijf van de horloges in de doos?

horloges of klokjes :innocent:

Maar open of dicht, wat zou het voordeel zijn van ze open laten? Of bedoel je schroefkronen vast schroeven?

1 like

Dat vraag ik me af. Wellicht vocht eruit als de kroon open gedraaid is, of stofdicht als ie dicht is.

Ik vroeg het me gewoon af op deze kater achtige zaterdag :innocent:

Deze vraag heb ik ook eens gesteld, en daar kreeg ik zo’n rij domme antwoorden op van verveelde forumleden dat ik niet eens meer weet wat nou het beste was :joy:

2 likes

Hehe

Uitdrogende olie ? (En dus dicht is beter)

Denk ik ?

1 like

Of erin!

1 like