Zal ik even een tafel gaan halen waar jullie hem dan op mogen leggen?
Volgens mij gaat de vergelijking met een patroonhouder mank omdat die veel robuster uitgevoerd is. Een uurwerk is fijnmechanisch.
Interessante vraag trouwens.
Zal ik even een tafel gaan halen waar jullie hem dan op mogen leggen?
Volgens mij gaat de vergelijking met een patroonhouder mank omdat die veel robuster uitgevoerd is. Een uurwerk is fijnmechanisch.
Interessante vraag trouwens.
Jezus te paard:
Van toepassing op de volgende woorden:
Bosniƫ. Veel respect ben ook even op de balkan geweest.
Bevo boer haha. De delta aka delta force.
De uzi trefzeker tot 15 mtr daarna spray and pray.
Dienstplicht: 10 cent voor een biertjeā¦
Ben van een iets latere generatie.
Klapstoeltje voldoet Haha
Sorry dat het iets off-topic gaat hoorā¦
Als je sterk genoeg bent gooi je een Uzi idd wel 15 meter Overigens was het raken van de klapdoeltjes op 100 en 200 meter geen enkel probleem. āOnsā probleem was dat we maar 2 magazijnen met 25 patronen elk hadden. Sommigen controleerden dat dus pas na een half jaar bagger. (Het aantal dat met 24 stuks p/m terugkwam was ook verbazingwekkend). Veel pray en weinig spray. Magazijn deed het na cleaning overigens weer prima, uitstekend blik, die aanbreng-veer.
10 Cent voor een biertje is wel heel erg jaren '60. Laten we het in ons geval=laatste lichtingen dpl op 2 gulden-kwartjes houden
Waarom zou je dit willen? Je moet 'm toch gelijk zetten en dan is opwinden nauwelijks extra tijd.
Ik ben toch nog schutter 1e klas geworden met de Uzi en met doelen op meer dan 15 meter. Zal wel iets met de kwaliteit van de schutter te maken hebben gehad
Bagger? Welke bagger. Als chauffeur geen last van
Bij een handwinder. Wind je dan op net zolang dat je het horloge niet meer op kan winden. Of stop je net voor het punt dat je niet meer verder kan winden. Dus als het 70 slagen is tot een volle winding, stop je dan bij 65 of ga je door tot 70?
Gewoon doorgaan totdat je niet verder meer kunt. Om het uurwerk kapot te draaien moet je idioot veel kracht zetten. Ik zou ook niet weten hoe het anders moet: een aantal slagen is volgens mij compleet subjectief. Dat hangt toch af van hoe groot je slagen zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ƩƩn slag een vaste hoeveelheid is. Zelfs slagen in ƩƩn opwindbeurt door ƩƩn persoon verschillen volgens mij ten opzichte van elkaar. En al was een slag wƩl een vaste hoeveelheid, dan had ik nog geen zin om altijd te gaan zitten tellen bij het opwinden, en bovendien te onthouden welk horloge hoeveel slagen nodig heeft.
Heb je zin om naar Leiden te komen? Dan ben je van harte welkom om hier onder het genot van een matig biertje of een slechte kop koffie mijn oude handwinders op te draaien totdat je niet meer kan/durft. Zozeer ben ik ervan overtuigd dat je gewoon kunt doordraaien totdat het horloge aangeeft dat het genoeg is.
Dat was ook mijn āprobleemā. En ik vind het eigenlijk wel slecht van merken. Ze geven je een boekwerk in 100 talen, maar echt nuttige info staat er niet in.
Dank voor de info.
Ik heb misschien wel een domme vraag. Ik kan op internet niet echt wijs worden. Is ā¬300 een goede vraagprijs voor een Oyster 78350 F met 19 mm 557 end links, op volle lengte en in gebruikte staat?
Oude horloges schijn je echt wel stuk te kunnen draaien.
ik zou van een Rolex graag achterhalen wat het exacte type, jaar, versie enz is. Kan ik het serienummer vinden zonder de caseback te openen. Zo ja⦠waar en waar kan ik met dat nummer dan gegevens achterhalen?
(Gaat om Rolex van mijn vrouw dus weet er zelf niks van en ook niet echt thuis in de vrouwenmodellen)
Wat is een raquette?
Weet iemand waar ik een bezel, dial en hands kan vinden voor een super seville?
Ook lijkt het mij mooi om een glaasje in te zetten met een loep op de datum.
Ik heb nu deze:
Wil graag alle gouden onderdelen vervangen door voor een wit gouden look.
Heb al overal gezocht, ebay en dergelijke. Kan alleen niks vinden. Wie o wie kan mij helpen?
De kroon gaat het lastigst worden. Een orginele Bulova kroon vinden is drama, maar een aftermarket kroon is wel op te sporen, dan mis je alleen het logo.
De wijzers kun je zo van eBay plukken, want ETA. De fluted bezel in staal idem. Een Rolex 114 glaasje van Cousins UK (plexi) staat prima.
De wijzerplaat is onvindbaar. Of je moet net een enthousiaste HFāer weten die vorig jaar een mint orginele Bulova plaat van eBay heeft getrokken en er niks mee gaat doen
Het is dezelfde plaat als ik erin heb zitten. Ik heb nu teveel bier gedronken en geen zin om die wijzerplaat of de adresjes op te zoeken, maar als je me een pb stuurt help ik je (morgen ) wel op weg.
Dan ziet je Bulova er binnenkort zo uit:
Wanneer is er sprake van lowballen? Stel, een horloge wordt voor 235 aangeboden en er wordt een bod van 100 gedaan. Is dit lowbal of kan het nog?
Dat vind ik wel een ālow-ballbodā. Of het nog kan moet je zelf bepalen, natuurlijk.
Dat is aardig laag. Of het moet onderbouwd kunnen worden dan de 235 veel te hoog is.
Welk percentage is dan acceptabel? Zoān 20% onder de vraagprijs?