Geen mega domme vraag, maar weet iemand of je losse strapkeepers van een Hirsch band los kan bestellen en of dit überhaupt aan te raden is?
In een iets te beschoten toestand mijn band aan flarden getrokken… Oeps😅
Geen mega domme vraag, maar weet iemand of je losse strapkeepers van een Hirsch band los kan bestellen en of dit überhaupt aan te raden is?
In een iets te beschoten toestand mijn band aan flarden getrokken… Oeps😅
Domme vraag misschien maar wat is een strapkeeper?
Het lusje om de band.
Meestal 2 een vaste en een schuif je over de de band na de gesp.
Ben je dan gewond of dronken?
Waarom een horloge zo dun als een plakplaatje?
Omdat een zo dik mogelijk horloge helemaal niet handig is?
Om een zo duur mogelijk prijskaartje aan te hangen.
Het prijskaartje is dikker dan het horloge zelf
De factuur zeker
Of de inkt waarmee de factuur geprint is.
In technisch opzicht is een uurwerk dunner maken zonder aan kwaliteit en/of functionaliteit in the boeten een grote uitdaging. Zo is een Sellita SW300 naar verluidt een wat dunnere en daardoor duurdere versie van de SW200. Bij laptops hebben we een soortgelijke ontwikkeling gezien. Mijn eerste Toshiba was een “luggable” (zeg maar “sjouwcomputer”) van meer dan 10 kilo en kostte hetzelfde als een aardige auto, en tegenwoordig koop je voor 500 piek een laptop van amper 1,5 kilo.
Een uurwerk van 1,75 mm is een buitengewoon knappe prestatie, met de kanttekening dat ik de Bulgari Octo Finissimo wél mooi vind… Dan maar 0,5 mm dikker.
Geef het aan je moeder of, als je wat ouder bent, loop langs een kleding reparatiebedrijf. Sneller, makkelijker, goedkoper, geen kleurverschil
Mijn eerste mobiele telefoon bestond uit een kist met leren draagriem, kilo of 5, 6 zwaar
Dan heb je geen abbonement bij de sportschool nodig als je daar dagelijks mee rond loopt
En toen was Hendrik nog30 jaar jonger ook
Zou je echt denken…
Haha kennelijk zelfs nog te veel promille in mijn bloed tijdens het typen van mijn bericht
Goeie, had geen idee dat die leer op voorraad hadden…
Heb je het originele leer niet meer ? Kan je die meenemen