Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic II

Ik heb er (nog) niet mogen bestellen maar via dit forum las ik enkel positieve reacties, en heb daarom wel een bookmark gemaakt. Je kan kiezen uit diverse lengtes max 19,5 met de pin dan in het middelste gaatje.

Suc6!!!

(Met link is denk handiger: https://pattini.eu/ )

1 like

Het geld brandt gaten in mijn kleren! Als het nog lang duurt heb ik straks geld genoeg voor een Rolex en dat is voor niemand leuk.

7 likes

Relax jongen. Er zijn “zelfs voor jou” grotere problemen denkbaar dan een week geen horloges te koop zien hoor.

True. Maar ik hou dingen graag een beetje in-topic. Op het forum voor Pony Meisjes heb ik het ook niet over horloges.

1 like

Wat doet wen man van bijna 60 op het forum voor Pony Meisjes?

Haha ja TL2 staat voor mij nu ook hoger op mijn verlanglijstje dan ooit tevoren:))

Ik gebruikte hier een zg Hyperbool. Dat is een stijlvorm. Lees eens een boek.

1 like

De vroegere Groninger zit er nog vaster in dan de huidige Brabander merk ik.
Ook rond Breda kunnen ze over het algemeen zulke opmerkingen wel naar waarde schatten.

Ik zie tot mijn grote vreugde dat de blauwe gedeeltes weer open staan voor iedereen. Hulde!

1 like

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om weer foto’s te kunnen uploaden op hf
Telefoon geeft telkens aan dat ik te weinig geheuegen zou hebben maar ik heb nog genoeg storageroom op de telefoon.

Gebeurd bij mij soms ook, als ik eerst een foto maak en selecteer uit mn bestanden nooit problemen.

1 like

Dat is me net ook gelukt.

1 like

Ik heb ook een domme vraag, eigenlijk een paar zelfs;

• Er staan meerdere wijzerplaten te koop. Waarom koop je voor je horloge een andere wijzerplaat…? Dan koop je toch het horloge met de juiste wijzerplaat. Of ben ik te simpel :man_shrugging:

• Waarom heeft Rolex als enige een eigen categorie? En waarom dan weer niet voor de horlogemarkt?

2 likes
  1. VW Golfjes ‘tunen’ was toch vroeger ook een hobby. En met wachtlijsten ben je met dat ‘modden’ sneller

2. Het groene reservaat. Een veilige haven tegen crypto yuppies die zich verveelden tijdens de COVID lock-down. Heb ik me laten wijsmaken.

3 likes

Bedankt voor je reactie :blush:
Dat “modden” kan ik dus niet over :joy::joy::joy:
Dan is het niet meer orgineel, een bandje verwisselen is prima als het originele er maar bij is.

Je registreert je horloge en dan staat er: stalenband met blauwe wijzerplaat. Wat heb je vervolgens om de pols: lerenband met witte wijzerplaat :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Dat trekt mijn brein niet :sweat_smile:

2 likes

En als hij door de fabriek zelf gemod werd?

1 like

Stel je hebt een Rolex day-date en je bent een beetje uitgekeken op je groene wijzerplaat. Dan kan je 50k uitgeven aan nog eentje met een andere kleur, of je geeft de AD 1500, krijg je een verse service en een nieuwe wijzerplaat.

1 like

Dan ook :sweat_smile:
Ik bestel een blauwe auto, dat staat ook op het kentekenbewijs en dan laat ik hem geel spuiten. Het blijft volgens de documentatie een blauwe auto…

1 like

Dan zou mijn voorkeur nog uitgaan naar verkopen en eentje kopen met de wijzerplaat wat dan je voorkeur heeft.

1 like

Zeker een optie.

Ik zou dat zelf niet doen, dan moet je

1. veel geld bijleggen voor een nieuwe of
  2. je eigen horloge, waarvan je weet dat hij keurig is onderhouden en je alle verhalen kent, ruilen voor iemand anders z’n gebruikte zaakje waar je niks van weet.
1 like