Ik heb er (nog) niet mogen bestellen maar via dit forum las ik enkel positieve reacties, en heb daarom wel een bookmark gemaakt. Je kan kiezen uit diverse lengtes max 19,5 met de pin dan in het middelste gaatje.
De vroegere Groninger zit er nog vaster in dan de huidige Brabander merk ik.
Ook rond Breda kunnen ze over het algemeen zulke opmerkingen wel naar waarde schatten.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om weer fotoâs te kunnen uploaden op hf
Telefoon geeft telkens aan dat ik te weinig geheuegen zou hebben maar ik heb nog genoeg storageroom op de telefoon.
Ik heb ook een domme vraag, eigenlijk een paar zelfs;
⢠Er staan meerdere wijzerplaten te koop. Waarom koop je voor je horloge een andere wijzerplaat� Dan koop je toch het horloge met de juiste wijzerplaat. Of ben ik te simpel
⢠Waarom heeft Rolex als enige een eigen categorie? En waarom dan weer niet voor de horlogemarkt?
Bedankt voor je reactie
Dat âmoddenâ kan ik dus niet over
Dan is het niet meer orgineel, een bandje verwisselen is prima als het originele er maar bij is.
Je registreert je horloge en dan staat er: stalenband met blauwe wijzerplaat. Wat heb je vervolgens om de pols: lerenband met witte wijzerplaat
Stel je hebt een Rolex day-date en je bent een beetje uitgekeken op je groene wijzerplaat. Dan kan je 50k uitgeven aan nog eentje met een andere kleur, of je geeft de AD 1500, krijg je een verse service en een nieuwe wijzerplaat.
Dan ook
Ik bestel een blauwe auto, dat staat ook op het kentekenbewijs en dan laat ik hem geel spuiten. Het blijft volgens de documentatie een blauwe autoâŚ
je eigen horloge, waarvan je weet dat hij keurig is onderhouden en je alle verhalen kent, ruilen voor iemand anders zân gebruikte zaakje waar je niks van weet.