Het grote hulp-met-de-collectie-topic

Ga met de vrouw en kinderen een weekend naar Valencia ofzo. Zo te horen heb je helemaal geen ander horloge nodig. Mooie herinneringen wel. Mijn paar centen :smile:

7 likes

Goede vragen.

Leer is zeker een optie, heb ik ook gehad in het verleden. In de zomermaanden draag ik echter liever staal. In heb een vintage Conny gehad maar die is ook niet heel lang blijven hangen, voornamelijk vanwege het formaat.

Zwart vind ik mooi en is veilig. Wit of blauw spreekt mij echter ook aan.

1 like

Ik vraag hulp met horloges en jij vind dat ik een vrouw moet nemen en kinderen moet verwekken :joy::wink:

16 likes

is dit niks voor je ?
:wink:

Maar ok, leer valt dus af. Want je gaat toch niet wisselen.
En qua kleur blauw of wit een optie, de rest niet.
I like ORIS. Een Aquis, in alle kleuren, op staal of op rubber, en rond je budget :


image
image

5 likes

Volgens mij mag er slechts 1 uit : de Seiko. Maar gezien deze geen groot bedrag opbrengt kan je die even goed houden.

Wat kleur zou wat opfleuren. Als je niet van fel houd, en niet van wit/zilver, dan zeker eens iets blauw proberen. Van gedistingeerd tot uitdagend.

Voor inspiratie : Some like it blue oftewel "blauw, blauwer, blauwst"

2 likes

Geen vrouw en kinderen? Dan zou ik met die 1500 ekkies en wat cash-up in Pattaya 2 fijne meiskes en een ladyboy huren. Daarna naar de presidential suite in het Hilton met het do-not-disturb kaartje op de deur. Jij kunt het. Ik ben jaloers op jou.

5 likes

Same maar eerder de Speedy eruit…

1 like

Voor een beetje kleur in je collectie… Voor je €1500 gaat dat net lukken. Er komt er regelmatig eentje te koop (staat er nu ook 1 in het blauwe gedeelte).

4 likes

Bah wat verstandig :triumph:

1 like

hulp met de collectie, wat zouden jullie doen? :thinking::thinking:

9 likes

Uhm :joy:

1 like

Massief gouden horloge met een leren band erbij.

7a38 aan @W.E geven.

2 likes

Heb ondertussen wel een gold plated chrono (met gouden bracelet) aan de collectie toegevoegd :smile:

1 like

Skx eruit, muhle erin!

2 likes

Hulp zoeken

7 likes

image

Alles verkopen, en voor wat je er voor krijgt en wat extra cash, een leuke Invicta kopen.

image

10 likes

Niet meer op Koningsdag de lokale vrijmarkt afstruinen :wink:.

1 like

Oftewel de sub, oftewel de explorer weg.
En inderdaad een witte JLC of GS
Eventueel een Damasko ds30 in het blauw?

Snap niet dat anderen voorstellen om de skx te verkopen, voor dat extra geld kan je hoogstens een paar bandjes kopen.

Explorer of submariner weg en een Explorer 2 polar in de plek.


Blijf je toch bij Rolex, ineens veel kleur erbij (wit-oranje) en een complicatie die je nog niet in de collectie hebt.

Of

De speedmaster weg en een Breitling avenger 2 gmt met blauwe plaat en blauw rubber.

Ja de Polar kwam ook in mij op! Ik weet alleen niet zeker of afscheid kan nemen van de sub en explorer.

Ik zat ook te denken aan de Speedy er uit en een El Primero er in… Maar daarbij hetzelfde probleem\

1 like