Het grote hulp-met-de-collectie-topic

Ik zie alleen maar de standaard forum lievelingen in je collectie, misschien nu eens wat origineels kiezen?

Edit. Dat kwam er lulliger uit dan bedoeld. Kijk hier eens naar als je wat meer kleur wil, maar toch ingetogen.

2 likes

Ik zou beginnen met de explorer de deur wijzen, saai horloge. Mooie blauwe DJ er voor terug? :ok_hand:

Damasko + Seiko + Speedmaster er uit.
Rolex OP 39mm met witte wijzerplaat er in.
Klaar :wink:

1 like

Rolex OP wit of blauw erbij… Niets eruit. Gewoon ff sparen geeft meer voldoening.

1 like

Waarom de SKX eruit?
Dat zet geen zoden aan de dijk en je krijgt er bijna niks voor.
Nee, dan heb ik liever het horloge.

@Kiek

Wat dacht je van deze Mühle.

Muehle-Glashuette-29er-42-Automatic-Blue-Strap-M1-25-32-NB-11744-1

Of koop een trosje felgekleurde nato’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vind blauw persoonlijk nog steeds één van de mooiste kleuren op een wijzerplaat, casual, sportief, elegant het kan allemaal met blauw.

Hoe het horloge ook is vormgegeven.

Maar een blauwe superocean is zeker niet mis :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

:scream:

1 like

@Kiek
Mocht u dat overwegen ik zou die SKX007 graag van u overnemen!

2 likes

De skx er uit zet geen zoden aan de dijk voor het potje. Dus die blijft gewoon :slight_smile:

Alles eruit en een Rolex terug.

1 like

Explorer omruilen voor een (vintage) DJ. Dat levert wat financiële ruimte op.
En dan heb je net niet genoeg voor een Rolex Explorer Polar 16570, dus daar moet je zelf een oplossing voor verzinnen. :wink:

Ik zie geen staal om de Damasko, die levert ook nog wel wat op, plus een 150 euro voor de SKX. We komen er wel. :slight_smile:

Maar een hele mooie collectie, ik zou zelf iets meer kleur willen.

1 like

De stalen band is er inmiddels wel :slight_smile:

1 like
1 like

5 likes

Explorer eruit en omruilen voor een Zenith El Primero. Damasko eruit en de 1500 erbij en kijken voor een mooie blauwe Seamaster.

Hoppa kleur in de grauwe massa!

1 like

Met 1500 knaken kun je ook een tag heuer 1000 wolfie in mooie conditie kopen geloof ik:
imagehttps://farm4.static.flickr.com/3832/11877281045_3f7cd1b024.jpg

4 likes

Je hebt geen horloge nodig nu. Wacht tot je er één ziet waarvan je het zeker weet. Niet kopen om het kopen. Dat gaat toch nergens over.

1500 budget?

Vlucht boeken en herinneringen maken.

1 like

Goed idee.

Nadat hij zijn horlogebudget uit heeft gegeven aan een horloge kan hij die lekker meenemen op vakantie.

1 like

Is er eentje die moet blijven?

Ik zou de 214270 houden als all-rounder, de SKX als vakantiehorloge en het geld van de Sub, Damasko en Speedy op een hoop gooien en er iets speciaals van kopen.

2 likes