Het grote hulp-met-de-collectie-topic

Dat waren nou juist voor ik serieus begon met verzamelen mijn favoriete merken. Met name Breitling :wink:

1 like

Een Datejust vind ik erg mooi ook de Submariner verder ben ik niet zo van grove/ drukke horloges (dan heb ik het niet specifiek over de diameter want heb zelf een DJ 41mm besteld).

Een Speedmaster (niet allemaal), Aqua terra en Globemaster vind ik ook mooi.

Maar kan me goed voorstellen dat heel veel mensen het wel erg mooi vinden! :+1:

1 like

Ben alleen bang dat uiteindelijk de 36mm een dealbreaker gaat zijn. Maar dat gaan we zien. Verder wil ik toch wel erg graag een Panerai ondanks dat deze even wat minder populair is.

Waarom dan geen 41mm?

En geweldig in je kistje naast de Sub :smiley:

Ook ik heb trouwens iets met zwart en staal :grin:

1 like

Omdat met de prijzen van de 41mm je al snel alternatieven hebt die misschien interessanter zijn voor mij.

Je zou smooth kunnen proberen.

1 like

Stiekem wil je gewoon een gouden DJ. Maar dat moet wachten tot 2020.

1 like

Je hebt al twee van de grootste iconen met de sub en speedy. Cool om de rest van de grote horloge iconen ook te verzamelen die jij nu opnoemt. Maar aan de andere kant is het misschien ook wel leuk om iets out of the box te doen dan juist?

2 likes

Dat is nog maar een half jaar, dan zou ik wachten

1 like

Ja kan. Maar met een kist vol iconen laat je wel wat leuks achter… En tot die tijd heb je draagplezier.

1 like

Waarom ook niet :grin:

Ik zou het horloge juist in de box laten zitten. Als je toch zo’n box hebt, dan is het toch zonde om schade te riskeren door het horloge erbuiten te bewaren?

2 likes

Ik zou de Explorer eruit doen en voor iets met een witte plaat gaan

Als ik jou was, zou ik de submariner aan @Bradley2007 verkopen. Dan is je horloge potje gelijk weer gevuld voor een nieuwe aanwinst. Win win situatie :grinning:

Zoiets als een OP misschien?

2 likes

:smile:

Nog niet aan gedacht, maar wellicht beste optie gezien je wensen

2 likes

Tsja maar waar vind je er een tegenwoordig?

3 likes

Ik heb ook keuzestress !!
Onderstaand mijn nederige collectie:

Ik zou er graag eentje bij willen, maar geraak er maar niet uit!
De shortlist:

De Tudor: Cool, tijdloos, Gmt, waardevast, maar te dik, datumperikelen

De Grand Seiko: De coolste, Spring Drive, de afwerking, maar clasp uit blik en (veel) te groot?

Alle input wordt gewaardeerd, ook eventueel andere voorstellen!

1 like