Breek me de bek niet open… 
Benieuwd naar IRL plaatjes.
Nou volgens mij heb ik beet, een jaar naar gezocht…

Idem
iedereen die hem op Basel gezien heeft… is er vol lof over.
Potdikke, dat is idd balen. Er is geen reden opgegeven? Particuliere verkoop?
Hoeveel mm moet de bandaanzet zijn? Ik denk dat ik nog een 20mm Gay Freres, of NSA bracelet heb liggen.
De bandaanzet is 18mm.
Ik weet wel dat die GF en NSA heel stevig aan de prijs zijn, vandaar dat ik deze band had gekocht (die overigens niet goed stond
)
Ik heb je een bericht gestuurd 
Da’s een lekker zomers horloge!
Ik vind 'm matig met die matte kast.
Vind persoonlijk de ultraman toch beter.
Zo zie je maar hoe verschillend mensen kunnen zijn!
De zijde matte finish van de kast, en de panda subdials zijn voor mij juist de selling points! 

Ah van harte! Ben echt benieuwd hoe die bevalt!
️
Foto bij filipucci?
Thanks!
Ja, ff stad in gegaan en zag toevallig precies hetzelfde exemplaar AT in de etalage liggen.
Hoe voelt ie aan qua beleving? Gemeten aan je eerdere tudors?



