Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik heb alleen een black bay gehad en die heb ik na korte tijd weggedaan voor een smp van de vorige generatie, die heeft een stuk langer uitgehouden.

1 like

I see! Geniet ervan, toffe keuze hoe dan ook

1 like

Schitterend horloge :+1:

1 like

Thanks! Nu een mooie leren band voor ernaast zoeken, nog niet zo makkelijk voor deze.

1 like

Ik zou zelf de Omega rubberen band bijkopen. Ziet er top uit.

1 like

Helaas meteen de prijzigste optie

Zo’n originele blauwe band met vouwsluiting van Omega.

Prijzig, maar zal hem wel geweldig staan + het houdt je bezig met een zoektocht.

1 like

De band van het nieuwe model AT? Dat ziet er heel gaaf uit ja.
Reken wel op ongeveer €600 voor de band, inserts en vouwsluiting.

1 like

Van harte gefeliciteerd! Mooiste Aqua Terra out there :sunglasses::+1:

1 like

Een redelijke impulsaankoop, gisteravond wat liggen zoeken op de baai en een bod gedaan welke vanmorgen werd geaccepteerd :sweat_smile:
Mijn vader heeft vorige week op vakantie deze zelfde gekocht en ik vond hem wel leuk. Anyway deze is dus incoming:

4 likes

Voorloping even de laatste uit Japan. :drooling_face::drooling_face:

5 likes

Mooie deal gemaakt voor een creme- en een zwarte Pyramid dial.

51940-11

Het heeft wel iets.

Denk ik.

19 likes

Mooi hoor. Is dit voor naast de onyx-plaat, of in plaats van de onyx-plaat?

Deze komt eraan…

18 likes

Nee niet in plaats van, die blijft in de de Day-Date, dit is voor de Datejust.

Ik weet nog niet of er een van deze twee in mijn Datejust gaat, ik vind die wijzerplaatjes opspeuren gewoon leuk. En ik heb in de afgelopen paar maanden een he-le-boel mensen aangeschreven, waardoor ik nu een lading aangeboden krijg.

4 likes

He, vervelend. Dus binnenkort een extra DateJust erbij om die platen lekker te kunnen wisselen? (Edir; Voordat mensen het verkeerd interpreteren, ik ben hier niet negatief over. Ik vind het top wat Han doet).

3 likes

Heb je die Onyx plaat al dan?

1 like

Nice, deze zijn beide erg lekker.
Met name de zwarte versie :ok_hand:

1 like

:joy: Struggles. Nee, geen tweede DJ erbij. Ik wil niet dat mijn portemonnee van uienleer wordt. Ik ben straks even klaar met dure uitgaven.

Ik heb geen Onyx wijzerplaat gekocht, ik heb een 18038 met Onyx plaat gekocht. Mijn huidige Day-Date gaat weg. En nee, nog niet :sob: Je ziet het NA-topic vanzelf.

Ja hè?

Ik heb die creme er eigenlijk bijgekocht omdat ik weet dat @Schoen wel heel graag met die wijzerplaat een TT DJ wil rocken en wetende dat die wijzerplaat straks bij mij straks stof ligt te happen in de lade en dat hij hem voor dezelfde prijs zo over mag nemen geeft hem vast hoofdpijn. :full_moon_with_face:

Ik heb aan lol nu al meer terugverdiend dan uitgegeven. :sunglasses:

4 likes

Toch voor wit gekozen :+1:t2: Mooie aparte uitvoering. Veel draagplezier…

1 like