Aha, die wending had ik even gemist. Hoop dat het 't waard is!
Nice! Hamilton Khaki Field Mechanical POOOOOLAAARRRR!!!

Dit is een gaaf model.
Leuk horloge!
Van bandenswapper naar wijzerplatenswapper.
Heel mooi, blijven mooie modellen!
Tof! Heb hem ook, erg fijn horloge. Waar heb je hem gekocht?
Mooi horloge, seventies style?
Ja dit is nog de versie met een Tritium wijzerplaat uit de jaren 90 waarschijnlijk. Tegenwoordig is het Luminova. Deze schijnt volgens CWC dus iets zeldzamer en waardevoller te zijn dan de huidige versie. Het is echter geen issued militaire horloge.
Ik ben er wel mee door oorlogsgebied gewandeld. Nou ja. Voormalig oorlogsgebied. Daar heeft deze CWC de nodige striptenten, groezelige hotelkamers, ondergenieste barren en wat halflege ontbijtbuffet schalen van dichtbij gezien.
Niet issued, wel tissued. 
Ik vind m mooi 
Thanks! Zeker een uniek horloge. Denk dat dit de enige op het forum is.
De desinfectie ligt al klaar. Hij mag er een aantal uur in badderen na dit verhaal van jou. 

Nieuwe aanwinst via het blauwe gedeelte. Super mooi formaat 38 CW Trident GMT, vooral verliefd op de oranje GMT wijzer.
Laat ons nog wat meer weten over dit horloge.
Vers binnen: de Seiko Astron SSH003. Aangeschaft als reis horloge. Ik reis vrij veel voor werk en meestal draag ik dan een GMT. Deze stelt automatisch de juiste tijdzone in via GPS en omdat ie gemaakt is van titanium, is ie super licht van gewicht.
Ik vind de afwerking ook super mooi. De foto is niet al te best, maar de wijzerplaat heeft een hele mooie dieptewerking.
Mooi knopje
Ik had hem als cadeautje voor mn pa gekocht dus ik kan er zelf niet zo heel veel over zeggen
Volgens mij is hij er erg blij mee, dat wel 



