Het grote incoming topic (Deel 2)

Deze komt eraan…

18 likes

Nee niet in plaats van, die blijft in de de Day-Date, dit is voor de Datejust.

Ik weet nog niet of er een van deze twee in mijn Datejust gaat, ik vind die wijzerplaatjes opspeuren gewoon leuk. En ik heb in de afgelopen paar maanden een he-le-boel mensen aangeschreven, waardoor ik nu een lading aangeboden krijg.

4 likes

He, vervelend. Dus binnenkort een extra DateJust erbij om die platen lekker te kunnen wisselen? (Edir; Voordat mensen het verkeerd interpreteren, ik ben hier niet negatief over. Ik vind het top wat Han doet).

3 likes

Heb je die Onyx plaat al dan?

1 like

Nice, deze zijn beide erg lekker.
Met name de zwarte versie :ok_hand:

1 like

:joy: Struggles. Nee, geen tweede DJ erbij. Ik wil niet dat mijn portemonnee van uienleer wordt. Ik ben straks even klaar met dure uitgaven.

Ik heb geen Onyx wijzerplaat gekocht, ik heb een 18038 met Onyx plaat gekocht. Mijn huidige Day-Date gaat weg. En nee, nog niet :sob: Je ziet het NA-topic vanzelf.

Ja hè?

Ik heb die creme er eigenlijk bijgekocht omdat ik weet dat @Schoen wel heel graag met die wijzerplaat een TT DJ wil rocken en wetende dat die wijzerplaat straks bij mij straks stof ligt te happen in de lade en dat hij hem voor dezelfde prijs zo over mag nemen geeft hem vast hoofdpijn. :full_moon_with_face:

Ik heb aan lol nu al meer terugverdiend dan uitgegeven. :sunglasses:

4 likes

Toch voor wit gekozen :+1:t2: Mooie aparte uitvoering. Veel draagplezier…

1 like

Aha, die wending had ik even gemist. Hoop dat het 't waard is!

1 like

CWC GS Navigator onderweg dankzij een ruil. Fotocredits zijn voor @anon50762135.

158c9a1489534d9189e7ea03462b19cbfe80ea63

14 likes

Nice! Hamilton Khaki Field Mechanical POOOOOLAAARRRR!!!:sunglasses::+1:

2 likes

Dit is een gaaf model.
Leuk horloge!

1 like

Van bandenswapper naar wijzerplatenswapper.

1 like

Heel mooi, blijven mooie modellen!

1 like

Tof! Heb hem ook, erg fijn horloge. Waar heb je hem gekocht?

Mooi horloge, seventies style?

1 like

Ja dit is nog de versie met een Tritium wijzerplaat uit de jaren 90 waarschijnlijk. Tegenwoordig is het Luminova. Deze schijnt volgens CWC dus iets zeldzamer en waardevoller te zijn dan de huidige versie. Het is echter geen issued militaire horloge.

1 like

Ik ben er wel mee door oorlogsgebied gewandeld. Nou ja. Voormalig oorlogsgebied. Daar heeft deze CWC de nodige striptenten, groezelige hotelkamers, ondergenieste barren en wat halflege ontbijtbuffet schalen van dichtbij gezien.

Niet issued, wel tissued. :sunglasses:

2 likes

Ik vind m mooi :ok_hand:t2:

2 likes

Thanks! Zeker een uniek horloge. Denk dat dit de enige op het forum is.

De desinfectie ligt al klaar. Hij mag er een aantal uur in badderen na dit verhaal van jou. :joy:

3 likes

6756ec56c72d347e202e5871ab54f913fc688cdf_1_666x500

12 likes