Het Grote Incoming topic (deel 3)

Dank voor de tip. :+1:

1 like

Bij van Baal Robert? Ik zoek nog een zwarte voor mijn Colt 44, het liefst met een vouwsluiting maar die zijn helemaal :rage: prijzig!

2 likes

9 likes

In afwachting van een setje: seiko spb083j1 en spb081j1. Ik kon geen keuze maken vanaf het web, dus komen ze samen. Wellicht gaat er 1 wel weer weg, maar ben toch wel heel benieuwd naar ze😀

Foto’s geleend van het web, als ze binnen zijn zal ik een paar mooie plaatjes schieten!

12 likes

Sneakpeak :wink:

Incoming…
image

Omega Speedmaster 57 ‘Replica’ Broad Arrow (2003)
Full Service 2020

10 likes

Okay, gezwicht voor commercie, geen ruggegraat…

Mijn zoontje en ik krijgen een horloge er bij:

17 likes

de Bandoleer is binnen.
Helaas wel de verkeerde. Deze is voor een 5.
Dus weer retour.

4 likes

Nee, niet bij van Baal.
Zijn erg duur inderdaad. Gewone met gesp 130 met band met vouwsluiting 400 dacht ik.

Heb er over getwijfeld maar vind het teveel. Sowieso als ik een passende 116610 vind moet de Breitling wijken. Dus even kijken wat er gaat gebeuren.

1 like

Ha, zag het gezocht-topic vandaag en vond het al een cool horloge. Gaaf dat je 'm hebt gevonden :ok_hand:

1 like

Ja klopt ben echt benieuwd :sunglasses:

1 like

Helemaal correct. Heb hem 2 weekjes geleden via de Boutique gekocht.

Ik heb de blue hole gehad en vond de afwerking echt goed. Ook gewoon een heel mooi horloge met gave wijzerplaat.

1 like

Wow die is gaaf.:star_struck: Toevallig ook een paar dagen geleden naar gekeken op eBay.

Welke is het trouwens, of heb je ze allebei incoming?

1 like

4 weken geleden besteld ,nog steeds onderweg ergens in een zeecontainer .:roll_eyes:

5 likes

Deze is vet! Gefeliciteerd

1 like

De 1ste is de : 7t34 7a10 flightmaster
De 2de : 7a38-7020 (RO)
Ben benieuwd hoe ze gaan staan :innocent:En ja beide komen mijn richting uit :smile::+1:

1 like

Ben heel benieuwd, heb al een heel rijtje Seiko’s. Kijken hoe hij zich verhoudt ten opzichte van een turtle, samurai, sumo en tuna!

1 like

Wanneer is een Sub Date passend? Als die voor list is bedoel je :joy:. Mooie uitspraak, die houden we erin!

De blue hole is echt beter afgewerkt. Alhoewel de Sumo ook heel mooi is afgewerkt, alleen de band is echt een stuk minder. Die van de blue hole is echt veel beter vergeleken met die andere 3

Of een jong model voor een nette prijs. We hebben geen haast.

8 likes