Heb je het bandje al?
nope. donderdag avond pas besteld.
Ok.
Anders had ik er een voor je. Molequin 20mm
Zeker, dank je…
hoezo? niet tevreden van?
Geen horloge voor 
hier loopt toch vreemd volk rond hoor. 
Wat voor kleur Jurk?
Heb wellicht interesse
PB?
Die Longines is erg cool 
Natuurlijk niet, mooi horloge hoor
Dank je! Grappig hoe smaken verschillen: ik vind die andere twee cooler.
De Longines is wel een heel aangename verrassing. 
De deal met de Parmigiani is gelukt dus? Wat gaaf! Hoe bevalt hij?
Welke is dit? Tof horloge!
Lekker man!
Je bent er vlot bij 
Met dank aan een forumgenoot 
Had al zo’n vermoeden…
Yep. Prima B-keus. 
Nee hoor, ik vind het echt een heel tof ding. Afwerking is echt super, comfort is fantastisch. Ik weet natuurlijk wat jij ervan vindt, maar als je 'm in je handen hebt, kun je het vakmanschap zeker waarderen. 
:


