Gaaf wel. Waar komt die op?
Thx
Uhm…was/is bedoeld voor m’n Squale. Die in het Blauw 
Oke, ik moest lachen. 
soms moet ik lachen en huilen tegelijkertijd…
Nee man, gaaf ding!
Ik vind hem, vooral op die 1e foto, best gaaf.
Niks mis mee
Welke is dat dan? Deze ziet er minder chunky uit als ik ze me uit het verleden herinner…
Mooi hoor…
Is dat een mm200 ?
Wat ‘n lillekerds!!!
Grapje, 
!
Yes MM200 ‘great blue hole’
ook een bandoleer besteld…
Nou, kogel is door de kerk, mijn nieuwe grail is besteld en het aftellen is begonnen. Dit keer maar gelijk eens helemaal nieuw gedaan.
Het is een Breitling Superocean Heritage II Chronograph 44 (model A13313161C1A1) geworden. De uitvoering met de milanese band, blauwe dial en blauwe bezel.
Geduld is een schone zaak… dus wachten maar.
Ah, zie nu het verloop.
Edit: watje 
Huh waar heb je het over?
well played 
Prachtige band zeg









