Het Grote Incoming topic (deel 3)

Gaaf wel. Waar komt die op?

1 like

Thx :+1: Uhm…was/is bedoeld voor m’n Squale. Die in het Blauw :smile:

3 likes

Oke, ik moest lachen. :joy:

3 likes

:laughing: soms moet ik lachen en huilen tegelijkertijd…:see_no_evil:

9 likes

Ingecomed… De nieuwe strap.

6 likes

Nee man, gaaf ding!

1 like

Ik vind hem, vooral op die 1e foto, best gaaf.

1 like


Deze vandaag opgehaalf bij een forumlid. Eindelijk een seiko duiker en voor mij een knaller.

24 likes

Niks mis mee :+1: Welke is dat dan? Deze ziet er minder chunky uit als ik ze me uit het verleden herinner…

Mooi hoor…:+1:
Is dat een mm200 ?

Wat ‘n lillekerds!!!

Grapje, :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

Yes MM200 ‘great blue hole’

1 like

ook een bandoleer besteld…:grinning:

3 likes

Nou, kogel is door de kerk, mijn nieuwe grail is besteld en het aftellen is begonnen. Dit keer maar gelijk eens helemaal nieuw gedaan.

Het is een Breitling Superocean Heritage II Chronograph 44 (model A13313161C1A1) geworden. De uitvoering met de milanese band, blauwe dial en blauwe bezel.

Geduld is een schone zaak… dus wachten maar.

25 likes

Goeie keuze :+1:

Groet van zijn/haar broer :sunglasses:

22 likes

Technisch gezien dus wel, maar toch discutabel. :grinning:

dit bandje gaat erop:

suma suma sumatiime :sunglasses: :man_dancing:

200

17 likes

Ah, zie nu het verloop.
Edit: watje :sweat_smile:

1 like

Huh waar heb je het over?

2 likes

well played :rofl:

2 likes

Prachtige band zeg

1 like