
Het zijn nog mooie bandjes ook


Het zijn nog mooie bandjes ook


Heerlijk Ed!
Gaaf!
wat wilt een mens nog meer 
Strak exemplaar hoor !
Oh jammer.
Wilde net een ‘ruilen’ opmerking maken…
Vrijdag jubilee ophalen en dan helemaal niet meer weg!!!

Nice! En gewoon bij de AD. 
Diploma Nederlandsch misschien?

??? Enne
Gaaf! Lang op moeten wachten? Of ben je een preferred customer inmiddels? 
snap ik en vind ook zeker dat dat gezien mag worden. Polijsten en proberen nieuw te laten lijken vind ik doodzonde van de kast. Glaasje van de pogue heeft echter behoorlijk wat krassen. Hierdoor komt de dial net niet genoeg tot zijn recht. Had wel bedacht om origineel glaasje te houden. Ik las dat iemand op watchsite krassen weg kon halen namelijk.
biinenkort 

Het houdt niet op, niet vanzelluf…