Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ah Ja, die idd. Mooi horloge! :ok_hand:

:+1:

Wellicht dat ik er mij ook eens aan waag :ok_hand:

2 likes

Zeker mooi opgeknapt, ga je het glaasje nog wat op poetsen ?

1 like

Als je de bezel er af haalt kun je het zien. De vroege pogues uit de eerste maanden hebben dacht ik een ander glaasje dan de rest.

1 like

meer dan dit gaat niet lukken ga ik vanuit. Heb al wat polywatch erop gedaan maar dat was meer voor reiniging aangezien het hardlex is / lijkt. Wacht nog op reactie @koekoek over wat hij bedoelde met de metalen ring.
edit: daar was zijn reactie al hahahha

ah zo… Bezel verwijderen is niet aan mij besteedt. Eraf gaat me wel lukken maar erop niet meer gezien ik daar geen tools voor heb.

Oh ja, die dus :heart_eyes:

1 like

Prachtige combi, en die Oris is sowieso een plaatje! :star_struck:

1 like

Heb een foto gevonden. Op de eerste editie van de 6000 serie zat kennelijk een glaasje met een chromen zichtbare rand. Tot wanneer heb ik niet gevonden maar zal denk ik gelijk zijn met de aanwezigheid van de TAD dial.

Betekent dat mijn glaasje een vervanging is.

3 likes

Dat word zoeken dan…:sweat_smile:

1 like

Yesss!! :heart_eyes:
Countdown! 1,5 week!

7 likes

Nee dat heeft geen zin, die zijn niet te vinden en Seiko maakt ze niet. Onderdelen voor oude horloges zijn zowiezo lastig bij seiko, vrijwel altijd alleen maar van donorkasten.
Zolang het maar de goede vervanging is, wat het is, dan ben ik blij.

1 like

Zojuist belletje van Schaap dat mijn jubilee band binnen is :scream::scream::scream: ASAP even ophalen

34 likes

Hoeveel weken moest je wachten? #askingforafriend

3 oid? Viel mee

1 like

Nice. Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten op mijn dial :sweat_smile:

1 like

Lekker ouwe! Ik wacht nog op het belletje van S&C. :first_quarter_moon_with_face:

1 like

Geniaal! Jij hebt een van de meest iconische collecties die ik ken! Erg gaaf! :heart_eyes::+1:

Maar ze leveren dus ook vintage banden nieuw? Of hoe zit dat met die Jubilee?

1 like

Welke RLC sticker heeft hij verdient?

5 likes

2 kleine toevoegingen deze periode:


Deze verwacht ik deze week :blush:. Ik weet niet wat het is met Tissot, maar sinds ik het merk ooit zag in de Formule 1, is het een persoonlijke must have geworden… eerdaags dus eigenaar van een Tissot Seastar Automatic A666/760k.


Aan het eind van de maand komt deze Mondaine Railway Sports Chrono II ook nog bij de collectie :see_no_evil:. Dan ben ik daarna wel weer even klaar denk ik zo :star_struck:.

Ooh en voor ik het vergeet, alle 2 marktplaats vondsten :star_struck::scream:

4 likes

Misschien dat je er ooit nog eens aan kan komen.