Het Grote Incoming topic (deel 3)

Hoeveel weken moest je wachten? #askingforafriend

3 oid? Viel mee

1 like

Nice. Dan weet ik ongeveer hoe lang ik moet wachten op mijn dial :sweat_smile:

1 like

Lekker ouwe! Ik wacht nog op het belletje van S&C. :first_quarter_moon_with_face:

1 like

Geniaal! Jij hebt een van de meest iconische collecties die ik ken! Erg gaaf! :heart_eyes::+1:

Maar ze leveren dus ook vintage banden nieuw? Of hoe zit dat met die Jubilee?

1 like

Welke RLC sticker heeft hij verdient?

5 likes

2 kleine toevoegingen deze periode:


Deze verwacht ik deze week :blush:. Ik weet niet wat het is met Tissot, maar sinds ik het merk ooit zag in de Formule 1, is het een persoonlijke must have geworden… eerdaags dus eigenaar van een Tissot Seastar Automatic A666/760k.


Aan het eind van de maand komt deze Mondaine Railway Sports Chrono II ook nog bij de collectie :see_no_evil:. Dan ben ik daarna wel weer even klaar denk ik zo :star_struck:.

Ooh en voor ik het vergeet, alle 2 marktplaats vondsten :star_struck::scream:

4 likes

Misschien dat je er ooit nog eens aan kan komen.

Iconisch of Episch of Mega of Giga.
Of misschien nóg iets beters.

Ik kan eigenlijk niet kiezen.

1 like

Ik wacht op het belletje nav het belletje :+1:t2:

1 like

Gewoon nieuwe jubilee :+1:t2:

Steek liever die in energie in een originele bracelet. Als je ze al vindt, als…, dan zal deze gebruikt zijn en met krassen. NOS glaasjes zijn zeldzaam tot niet bestaand.
Maar goed je weet maar nooit. …

ik heb voor pogues nog geen goed vervangend glas gevonden, alle aftermarket opties zijn het niet allemaal. Of bedoel je het glas dat er nu op zit?

1 like

Nog extra moeten afrekenen voor invoeren?

Nog niet. Hij heeft er “waarde 10 dollar” op geschreven zie ik net.

Veblen ist ein schuhmelaahr

4 likes

Ik denk misschien zelfs:
Collectioneur d’horlogerie légendaire

Maar dan moet er eigenlijk nog wel een Rolex Daytona in

2 likes

het glas wat er nu op zit. Maar heb ook een glaasje voor mijn Pogue gekocht van Spencer Klein, een 330w18GN00.

Het is tot nu toe nog niemand gelukt om echt een helemaal perfect lijkend nieuw glas te maken. Iemand van het Seiko forum was er laatst mee bezig, maar de leverancier kon ze ondanks de preciese specs ook niet helemaal 100% krijgen. Erg lastig, dus tot dat er iets is dat 100% is laat ik het maar zo wat krasjes dat hoort bij vintage :innocent:

1 like

deze