Het Grote Incoming topic (deel 3)

Vanmiddag op de mat geland (oh nee, netjes op de grond gezet door de pakketbezorger), deze JDM-solar van @Proenski.
Lekker klein, eigenlijk een dames-model maar toch prima op een 18,5 cm-pols.

NB het materiaal is titanium met DiaShield, ben benieuwd of dit waarmaakt wat ze beweren.

5 likes

Zeer mooi op staal Freek!

1 like

Deze onderweg, de Citizen GMT BJ7100-82E:

Unknown

Video laat hem mooi zien:

11 likes

Heb ik ook al eens naar zitten gluren, ben benieuwd wat je ervaring zal zijn.

1 like

Lekkerrr! Welkom bij de PMD landmaster club! :ok_hand: ik geloof dat wij nu met 3 of 4 man zijn :yum:
0b1c86e2901b191fce0a3c96910a14e6d585717a_1_690x460

Die werkt inderdaad uitstekend. Niet super snel, maar het werkt wel!

2 likes

Ik laat het weten. Overigens zie ik dat je van GMT’s houdt. Misschien kun je hier wat toelichting geven, want ik ben de draad kwijt:

1 like

Een van de Dirty Dozen incoming :hugs:

43 likes

Eindelijk besteld? Nice! :ok_hand:

1 like

Yep, hopelijk komende week binnen :relieved:

1 like

Ben heel benieuwd, zit er ook al lang naar te kwijlen :grin:

1 like

We gaan het proberen :wink:

1 like

Na een paar keer op hun site gekeken te hebben… toch maar gewoon besteld! Hopelijk begin van de week binnen.

9 likes

Wauw! Prachtig!
Aan deze is toch niet heel makkelijk te komen? Uitverkocht op de site zag ik.
Heel benieuwd naar de na :wink:
Veel plezier ermee.
Groeten, Bertjan

1 like

Wilde je persé een nieuwe?
Staat er eentje in het blauw die zijn afschrijving al heeft gehad…

Supercool deze Vertex…mooie aanwinst Zulu. :+1:

1 like

Klopt, kun je enkel op referentie kopen of indien je actief dienend militair bent. Ik ben een van de laatsten die deze nieuw heeft kunnen kopen blijkbaar. Hij had er geloof ik ook maar 200 laten produceren.

2 likes

Heb de 1962 Evil Panda met Date al een tijdje om de pols en moet zeggen dat hij goed bevalt! Veel plezier ermee!

3 likes

Miste nog een duiker in mijn collectie en met een vakantie in het vooruitzicht kon ik het niet laten :grimacing:

Nu alleen nog een andere horlogeband. Misschien een grijze Erika’s met gele streep :thinking:

21 likes

Deze is gister binnengekomen van Ko

En is bestemd voor deze full set die nog even :frowning: onderweg is (plaatje geleend maar in overeenkomstige staat).

14 likes

Gaaf Cees :ok_hand:t2:

1 like