Lijkt op een Tag Heuer skeleton Carrera unit
Staat een mooie donkere Seiko 5 Sports in het blauwe gedeelte. Ik dacht gelezen te hebben dat deze ongedragen is.
Zag 'm staan inderdaad, maar niet helemaal mijn smaak. Ga liever voor een zwarte SKX007, wellicht iemand één te koop tegen een leuk prijsje?
Hopelijk kan ik deze met een week of drie om de pols hebben. Ben absoluut niet ongeduldig of enthousiast ofzo…
Heeee…
Heb ik hier iemand warm gemaakt voor dit model…
Waar heb je hem gekocht?
Had nog een beetje budget over en mijn dochter vond dat ik eens een groen horloge moest nemen. Ik ga het toch weer proberen. Een Seiko!
Zag bij deze nieuwe modellen dat de chaptering goed recht zit. Ik hoop echt dat dit klopt als ik hem binnenkrijg anders gaat ie weer retour. Maar wat een heerlijke kleur.
Ik was een aantal weken opzoek naar een Speedmaster tot het moment dat ik deze tegenkwam… Was gelijk om, vlinders, chronisch blij, alles.
Datejust de deur uit en deze besteld bij wwwatches.
Edit: oké, ik was niet gelijk om, maar dat duurde een uur of twee.
Ik dacht dat er 1 in het blauwe deel stond
Nice! Benieuwd na de NA
Die gaat er zeker aankomen!
Leuk! Ik heb mijn tweede in een week tijd incoming.
Bij de mijne zit dat prima. Ook is het bezelwerk stukken beter t.o.v. de SKX’en die ik heb gehad.
Zit er een stuk strakker op en minder speling.
Bij mij zat de bezel niet helemaal netjes uitgelijnd. Maar dat heb ik met een rubber balletje opgelost
Dit gaat best simpel, eigenlijk zoals je een caseback vast- en losdraait. Rubber balletje op glas en bezel drukken en tegendraads draaien. Was een geslaagd probeerseltje.
Zo schuift je inlay een tikje terug.
Toevallig ga ik deze zaterdag “passen” bij een AD.
Ik twijfel nog tussen een paar horloges… word een moeilijke keuze haha
Sterkte en wijsheid toegewenst bij deze moeilijke beslissing!
Alleen al bij de Aqua Terra is het een moeilijke beslissing. 38 Of 41 / blauw of zwart / rubber of staal ( waarschijnlijk wil ik beide )
Prachtig horloge! Gefeliciteerd met je NA. Die drie weken zullen wel 3 eeuwen lijken te duren, haha.
Dank! Zodra het officieel een NA is gooi ik die in een topic.