Het Grote Incoming topic (deel 3)

Nog twee nachtjes slapen…:thinking:.

We zijn al blij dat je niet meer over je persoonlijke situatie begint. :joy:

DO IT!

Al zou ik de Aventurine doen.

Twee mondkapjes over elkaar heen en even een vluchtje op en neer wanneer het kan :beers:

https://www.instagram.com/p/BnY1aNxnUWU/

Veel gaver dan dit gaat het niet worden.

4 likes

Deze heerlijk sportieve classic incoming, de versie zónder de geintegreerde bracelet dus leuke racing strap combinaties mogelijk. Mooie blauwe sunburst brengt wat kleur.

15 likes

Ha, ik heb ook nog zitten bieden op dat lotje, maar ver onder de eindprijs. :grin:
Ben ook benieuwd of die two-timer nog aan de praat te krijgen is. :sunglasses:
Veel plezier ermee alvast :+1:

1 like

Thanks! Mocht die F1 je interesseren Wilko, dan kunnen we vast een dealtje maken, want die hou ik sowieso niet bij. Deze PR516GL wel, ziet er een heerlijk exemplaar uit. Een unicum ook, enige horloge dat ik me kan bedenken waar ik de versie zónder geintegreerde bracelet verkies.

(PS zelfde verkoper had een lotje met een valjoux 71 Eterna chrono, ik was mee aan het bieden maar is om en bij de 2.5k geworden :sweat_smile: )

1 like

Richard Le Grand compressor (budget)

12 likes

Hier ook een sterke voorkeur de versie zonder bracelet. Heb er nog een in de projectenbak liggen met een zilveren plaat. :innocent:

1 like

Mooi zeg! En voor die prijs…

1 like

Lijkt net alsof er @RLC staat ipv RLG.

En dat op een shitter. :scream::scream::scream:

3 likes

Zie het dan als een ode aan forumqueen :rofl:

En dan niet eens een zwart divertje :wink: … en geen stalen band.

Wel een leuk ding verder!

1 like

Alleen een beetje jammer van het saffier-gecoat mineraalglas… ik denk dat altijd, of je doet saffier, of je doet mineraal. Maar niet een beetje van niks.

1 like

Voor 250 euro ga ik niet mekkeren… maar je hebt een punt. Ik heb ook liever saffier.

1 like

Internationaal postverkeer uit de Verenigde Staten komt eindelijk weer op gang, vandaag melding gekregen dat een horlogebandje na anderhalve maand eindelijk op weg is naar Europa. Dit weekend ook al bericht gekregen dat een ander pakje na meer dan 2 maand in beweging is gekomen.

3 likes

Helemaal mee eens. Maar ik ben echt al een tijd op zoek naar iets met lichtblauw.

Zo heb ik deze niet genomen want die is in real life voor mij te weinig lichtblauw:
Seiko SRPB43J1
afbeelding

En deze te donker (maar wel een stuk beter dan de RLG; blijft ook op de longlist):
Dan Henry 1970

1 like

Prima keuze toch?

Ik vind het wel jammer dat Seiko zelf die markt wat verlaten lijkt te hebben, voor microbrands die met een seiko movement nu incashen in het <300 euro segment.
Je zou denken dat ze daar desnoods zelf een merkje voor opzetten.

Ah, ze zullen er wel een plan mee hebben.

1 like

De SRPB25K is een beetje het laatste denk ik, voor zover je daar nog aan kunt komen. En Seiko mag vaak de NH35 leveren voor dit soort budget compressors, dus pikt nog een graantje mee :slight_smile:

3 likes

Klopt… zolang ze dat toestaan. Die NH35/36/38 powert de hele microbrand movement zo ongeveer.

Ik snap dus niet dat ze microbrands dat soort horloges laten maken en zelf eigenlijk alleen nog maar upmarket gaan… en ook hun b-merken niet in dat gat laten springen.

Ik ga echt niet ff naar de US of A vliegen :p.

Ik kan altijd vragen toch als ze überhaupt die versie hebben.

1 like

Goed om te horen; ik heb ook een pakje wat al bijna 2 maanden in de VS ligt; hopelijk komt die dan binnenkort ook weer in beweging :sweat_smile:

1 like