@Rolopalooza @flowert @Amice lekker! 

wow… nice
Goed bezig…
Oeh , die is echt in perfecte conditie.
Had hem al gezien bij WWH.
Gefeliciteerd!
Jullie zullen intussen wel knettergestoord van me worden.
Sorry. Maar wachten duurt lang. Uiterlijk eind augustus. Wellicht maar eens kijken of dat niet eerder kan…
I needs it. I wants it. 
Wat een heerlijke keuze uit horloges heb jij 
Nice! 
Niets te klagen idd. Dank je 
klasse 
Goede keuze!
Heb hem nu ook sinds een paar dagen
Nog 3 nachtjes slapen 
Ja, nu weten we het wel ja.
Eindelijk
Congrats en veel plezier man.
Mooi, nog een SLA017 op het forum. Gefeliciteerd!
Whut!!! komt die er aan! Nice!
Die staat al lang op mijn grail lijst zoals @denvro weet.
Dat is iig een mooie nieuwe incoming!

Mooiste seiko diver
Zomaar een understatement’je
Nog twee nachtjes slapen…
.
We zijn al blij dat je niet meer over je persoonlijke situatie begint. 
DO IT!
Al zou ik de Aventurine doen.
Twee mondkapjes over elkaar heen en even een vluchtje op en neer wanneer het kan 
https://www.instagram.com/p/BnY1aNxnUWU/
Veel gaver dan dit gaat het niet worden.

