Het Grote Incoming topic (deel 3)

Incoming de Invicta Sottile met een leuk uurwerkje. Slecht 3.8 mm :star_struck:

5 likes

Ooohh… Is dat wat ik denk dat het is? Die plaat ken ik. :slight_smile:

geen idee :joy: staan volgens mij op alle grand prix modellen maar (nog) geen idee waar het voor staat.
Wellicht dt @koen het weet…

1 like

Binnenkort meer in dit theater :slight_smile:

1 like

goedenacht

4 likes

Toch maar eens iets serieuzer naar de binnenkant gaan kijken…

10 likes

Order geplaatst bij Dan Henry. Mooi formaat, 38 mm. Ik heb hem al meerdere keren op het forum gezien, hopelijk bevalt ie mij ook. Rally bandje er bij om het af te maken.

12 likes

21 likes

En waarom heb je dit boek dan gekozen? Is dit de beste?

Ik geloof niet zo in één beste boek, maar dit schijnt wel een soort basisboek te zijn die door velen geraadpleegd blijft, geschreven door een van de groten van zijn tijd.
Er zullen ongetwijfeld ook andere zeer goede boeken te krijgen zijn, maar misschien dat iemand anders daar iets over kan zeggen?

1 like

Deze had gister al om mijn pols moeten zitten maar helaas was er onderhoud bij het internetbankieren dus morgen oppikken uit het werk vandaan :star_struck:

50 likes

Ik zat vandaag ook te twijfelen, maar ik verwacht dat het nog iets te droge stof is voor mij

https://www.bookdepository.com/Watchmaking-George-Daniels/9780856677045?ref=grid-view&qid=1591551582817&sr=1-1

Haha, ik hou wel van droge stof af en toe, en het zal meer als naslag gebruikt gaan worden door mij denk ik, om af en toe eens iets meer te lezen over een bepaald onderwerp. Ik denk niet dat ik het van voor naar achter ga uitlezen :wink:

Ik heb het daar overigens ook besteld :slight_smile:

1 like

Lekker! Uit Haarlem?

2 likes

Yes :ok_hand:

3 likes

Leuk! Farid is een hele geschikte vent! En een prachtig horloge natuurlijk.

2 likes

Gister inderdaad alleraardigst ontvangen. Gelijk nog wat andere stukken kunnen betasten :grin:

22 likes

Zo beter… ?


Dan heb je er nog geen en dan heb je er ineens 2… oeps… :blush:

5 likes

Zomaar een Seikootje. :tada:

image

54 likes

Deze King Seiko:


34 likes