Doe dan bund.
Maar die is te licht voor mijn huid. 
Komt een beetje spuug naar boven. 
Cool! Maar is die 19mm?
Wow! Dit is zo’n horloge dat door de jaren alleen maar mooier en begeerlijker gaat worden.
Lekker scherpe kast.
Uurwerkje in frisse staat?
zegt ie nu
Nee.
Ik ben het met @anon8024582HF eens; kijk eens bij Molequin voor soortgelijke bandjes 
Geen idee, ik heb hem nog niet.
Dank je wel.
verjaardagsgeld is binnen en Ik ben helemaal los gegaan bij een japans merk 

en deze beauty :

plaatjes van internet ( geen bron )
Het moest er toch een keer van komen… watch tray incoming.

toch nog even een mooie foto ( bron dong ho )

Welke band is dit? 
Op dit moment lang. Heb bijna twee maanden moeten wachten op mijn bandje.
Nou ik ga dat maar ff in de wachtkamer zitten 
Vorige week mijn canvas band ontvangen van Barton. Had ‘m in april besteld
. Ach als je geduld hebt maakt het niet uit toch. Het is het wachten wel waard.
ik probeer het nog één keer!


