Een Blauwe A Lange und Söhne thin kan ik vergeten in Nederland…
Godsamme! Doet de PostNL bezorger GEEN kaartje in de brievenbus dat hij hem bij de Primera aflevert, kom ik er te laat achter daardoor (ja, stom, vaker status checken), en is het ding al weer terug naar China of zo. Nogmaals besteld dan maar. Kosten worden wel vergoedt gelukkig.
Dan maar vast unboxen op YouTube. 
Na een keer of 3 te hebben geruild tussen Datejust en SMPc nu dan toch eindelijk een keer de knoop doorgehakt voor een Speedy Pro.
Leuke deal via het forum wederom en deze komt een deze dagen eraan!
Ha. Zojuist op de mat. 3x rubber Barton. 15 mei besteld. Viel mee dus 

Net even boodschappen gaan doen. Kom ik thuis. Ligt er een catalogus op de deurmat. Een is dus binnen. Nu hopen dat de Blancpain catalogus binnenkort volgt.
Vind van t merk wat je wilt. Maar ik vind t best uitgebreid wat ze opsturen. En daarnaast brief met natte handtekening van de eigenaar. Netjes.
Idem! Ook vandaag mijn rond die datum bestelde oranje barton binnen gekregen.
Zit er een knalrode tussen? Ik voel me zo alleen in de ballenbak.
Lekker hoor! Waar heb je er uiteindelijk een kunnen vinden?
SOrry nee 
Nice! Waar heb jij je Bergeon aangeschaft? Ben ook nog opzoek naar één.
Ik heb er nog wel 1 liggen voor een HF vriendenprijsje 
Stuur me even een berichtje aub 
Dat ging snel… deze 6767-F incoming voor m’n Speedmaster. Hopelijk beter dan die standaard meegeleverde tool van Omega…
Thanks @royke74 
Ho ho… ééntje maar hè 
Je blijft er naar kijken, vooral als de Kanagawa achter saffier zit. Veel plezier er mee. Hier de mijne
Ik vind de standaard Omega tool echt super goed. Mijn meest comfortabele bandentool. Wat vind je niet fijn aan de Omega tool?
Ja? Loop er toch regelmatig mee te klote… moet zeggen dat het aardig lukt. Maar zou denken dat er een makkelijkere manier of tool voor moet zijn?






