Het Grote Incoming topic (deel 3)

Stuur me even een berichtje aub :smiley:

Dat ging snel… deze 6767-F incoming voor m’n Speedmaster. Hopelijk beter dan die standaard meegeleverde tool van Omega…

Thanks @royke74 :+1:t2:

11 likes

Ho ho… ééntje maar hè :sweat_smile:

2 likes

Je blijft er naar kijken, vooral als de Kanagawa achter saffier zit. Veel plezier er mee. Hier de mijne

6 likes

Ik vind de standaard Omega tool echt super goed. Mijn meest comfortabele bandentool. Wat vind je niet fijn aan de Omega tool?

Ja? Loop er toch regelmatig mee te klote… moet zeggen dat het aardig lukt. Maar zou denken dat er een makkelijkere manier of tool voor moet zijn?

Ben nogal into de trenchwatches de laatste tijd :blush:
incoming deze kleine zilveren Tissot trenchwatch uit omstreeks 1922:

14 likes
38 likes

Blijft mooi!

1 like

Prachtig Harm :+1:

1 like

Mooiste iwc :ok_hand:

1 like

Prachtig! :clap:t2:

1 like

Sexy :fire::fire::fire:

Ik wil die graag ook nog een keer…

1 like

Erg mooi! Deze wil ik ook graag nog een keer. Moet je toch hebben als ingenieur :).

1 like

Bedankt allen, ja echt een tof horloge hè :grinning: Heeft al heel lang op mijn lijst gestaan om eens te kopen. Ik merk dat ze steeds minder aangeboden worden. Ook op Chrono24 worden ze schaarser. Tijd voor mij om dus toe te slaan. Vanavond ga ik hem ophalen.

4 likes

Deze is incomming, overgenomen van een lid. Wacht nu al twee dagen, Postnl verschuift de bezorg datum steeds. Geeft nu aan dat het binnen 3 dagen wordt bezorgd. :sob:Wachten duurt lang.

8 likes

Laatst ook gehad. Superirritant. Uiteindelijk drie dagen te laat.

1 like

Ach, de forumsponsor moet toch ook op vakantie, dus daar maar eens flink ingeslagen.
:smiley:

Komende dagen moet het horloge binnenkomen. Ik ben heel benieuwd hoe zo’n nato mij gaat bevallen. Dit is m’n eerste.

5 likes

Vond deze superknap ook nog getwijfeld contact op te nemen. Maar goed ik had in men hoofd dat de volgende een duiker ging zij. Veel succes ermee alvast

1 like

Vette aanwinst! Ik had de versie met zilveren uurmarkeringen en wijzers op de witte plaat.
Soms.nog wel eens spijt van verkoop. Ik kreeg hem helaas niet goed op maat en kon dat niet verkroppen :rofl:

1 like