Het Grote Incoming topic (deel 3)

Tijd geleden een Citizen Eco-Drive verkocht, waarmee er alleen nog automatische horloges in de kist achterbleven.
Maar wat gebeurde er zojuist…? Jawel, de verleiding niet kunnen weerstaan en een… Eco-Drive besteld ! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Niet echt een ‘zomers klokje’, maar misschien wordt dit tóch mijn ‘zomerbeater’. :sun_with_face:

Moet zeggen dat ie - even los van de chrono - wel een paar overeenkomsten heeft met deze Oris :grin: :

Maar wellicht zijn er nog andere horloges waar Citizen naar gekeken heeft…

16 likes

Grappig. Zonder een specifiek model te kunnen noemen, moest ik aan Breitling denken.

2 likes

Lucky you! :+1:t2:

1 like

Citizen-Caliber-0100-AQ6021-51E-watch-15

Was moeilijk, maar hij komt :slight_smile:

11 likes

Mooie aanwinst voor de zomer! De afwerking van die IWC’s is werkelijk prachtig! :blush:

1 like

Zojuist de band op maat gemaakt, was ook een gokje, maar hij past gelukkig als gegoten.

46 likes

Het gaat in ieder geval makkelijk zat! :slight_smile:

1 like

Timex Waterbury TW2R71100

7 likes

Geweldig ding in een hele goede staat zo te zien. Alleen de gouden wijzers hielden me tegen om toe te slaan.

Congrats :+1:

2 likes

Uhrforum staat een mooie met zilveren wijzers :wink:
Vrij recente (2015) ook nog.

2 likes

Iets aan de hoge kant qua prijs. Ik had de inmiddels HF-slet Ingenieur aangeboden gekregen voor 3.2k. Heb ‘m toen laten lopen i.v.m. staat en benodigde service.

1 like

Valt me nu pas op dat dat hetzelfde is🤣

Laat maar weten. Ik heb die crafter blue in zwart met zwarte gesp ongedragen liggen.

De CrafterBlue maakt het een leuke beater. De stalen band die er bij mij bij zat ben ik geen fan van

8 likes

Zijn die Crafters niet te lang? Coole combi trouwens.

1 like

Waar heb je die kekke bandjes gekocht?

Nee helemaal niet te lang, wel een onwijs gekut om ze er op te krijgen. Ze zijn gewoon voor de SKX maar zitten pushpinnetjes bij die hem voor de 5KX passend maken… Die gaat er niet zomaar ff op.

Maar als ie er dan op zit staat het wel tof, toffer dan alle OEM banden imo. Die groene staat tof bij de donkere kast.

Inspiratie plaatje van het interweb:

4 likes

The Curated Wrist.

1 like

Dankjewel!

1 like

Het ziet er inderdaad leuk uit. Maar ik blijf het bizar vinden dat iedereen die 5KX wannabe diver zo massaal omarmt. Ik vind het de teloorgang van Seiko…

2 likes