Het Grote Incoming topic (deel 3)

Wanneer? dat weet nog niemand!!!

6 likes

Watchgecko Merriot milanese. Met quick release!
Ik heb ontdekt dat nato niet mijn ding gaat worden :point_up_2:

6 likes

was even benieuwd hoe het met de status is van je japanse post?
Ik heb de 6119 6020 op 3 Jun verzonden en is op dezelfde dag op de status Handling office gekomen en sindsdien is status 9 onveranderd.
Op deze manier laat ik de nieuwe 6139s liever langer in de warehouse liggen, jeeez…

Ik heb iets dan op 26 mei verzonden is nog niet binnen. Ik kreeg gisteren de bestelling binnen die de 25e verzonden was. Duurt wat langer, maar als je lange wacht met verzenden duurt het nog langer natuurlijk.

1 like

ja dat snap ik maar ik wil zeker zijn dat het binnen komt en niet verdwijnt. Dacht dat wachten wel even slim was maar helaas. Snap alleen niet waarom Japan Post er nu nog zo een last van heeft. Maar goed… even geduld.
Woensdag is de zilveren 6139 op de bus gegaan. Eens zien hoe lang het duurt voordat pakket uit Australie binnen komt.

wat dacht je trouwens van deze 6139 NA uit 1970… hahahhaha

Hoef niet te zeggen dat het een gok is natuurlijk, damn wat daar mee gebeurt is mag joost weten.
Maar hij sprak mij aan, omdat als je goed kijkt er een rode chrono wijzer zichtbaar is. En vroeg me af hoe deze nog mooi rood kon zijn.

Ja die had ik ook gezien. Maar gezien de aanslag aan de binnenkant van het glas en de hoeveelheid roest (zout water?) had ik weinig hoop voor het horloge :sweat_smile:

1 like

Deze besteld, hoop dat ie niet te dik is voor mijn DA46…

De gok was voor de wijzers, horloge verwacht ik weinig meer van maar ga natuurlijk kijken…

Komt via de post, hopelijk snel binnen.:grin:

DF0E0F39-B9AE-4873-B52E-00CF5498965D

4 likes

Jubilee incoming :hugs: Vandaag besteld bij Schaap en hopelijk binnen nu en 12 weken binnen :exploding_head:

30 likes

Gokje… 4 tot 6 weken :wink:
Volgens mij zeggen ze standaard 12 weken :rofl:

1 like

Geen idee we gaan het meemaken. Heb geen haast. Die 16710 gaat niet meer weg :+1:t2:

2 likes

Groot gelijk heb je… :wink:

1 like

Heb je de oudere of de super jub besteld?

De oudere :+1:t2:

1 like

Eeuwig sund

2 likes

241723_1_1_L

Deze komt tweede helft juli binnen. :sunglasses:

15 likes

Waar komt ie vandaan? Mars?
Blijf ze wel tof vinden, net te groot alleen. Oh en liever op de rubberen band, die is mooier op dit horloge (vind ik) en lekker comfortabel

1 like

Tsja smaken verschillen. :sunglasses:

Vente exclusive en duurt wat langer.
Mooi vakantie kado. :sunglasses:

1 like