Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mijn incomings.

Herstelde 19018 onderdelen, voor mijn 1977 Oysterquartz DD:

IMG_20200613_091035_857-02

1989 18238, haal ik morgen op:

En nog een 1996 14060M, alles tritium en net door Rolex geserviced. De kast hebben ze gelukkig met rust gelaten.

Dit is een goed begin van de maandag, al ga ik mezelf nu even afremmen.

download (1)

51 likes

Best een goede week, zelfs voor jouw doen. :+1:

2 likes

Ik ben verliefd op die facetten, pure oog prono :heart_eyes:

Mooie maandag inderdaad. Ben benieuwd naar de dinsdag.


Next stop:OQ, nee geen goud.

1 like

Subje erbij? Nice. Helemaal cool met 2x gouden DD er naast.

1 like

Lekker bezig Han! Alsof het Pokemon kaarten zijn.
De 14060M komt wel als verrassing.

2 likes

Mooie foto’s Han. :+1:

1 like

Voor mij ook. Maar door die frisse service kon ik hem niet laten schieten.

Misschien is die over een week of twee alweer weg hoor, who knows? Ik mik de oysterband achterin de kast en zet hem lekker op NATO. :sunglasses:

5 likes

Dat kan hij prima hebben. Veel plezier iig!

1 like

Ik moet een beetje huilen…

3 likes

Niet doen. Twee foto’s van mijn ex.

image

12 likes

Dat mag. De 14060 gaat om wanneer het goud af gaat, lekker toolish.

1 like

Ieder zijn ding. Maar de perfecte facetten opzoeken en dan

is voor mij meer een geforceerd fashion statement dan een toolwatch.

Whatever, ik vind het gewoon niet mooi en jij wel.

Ik zou hem er trouwens lekker bijhouden, prachtig ding en een mooie aanvulling.

2 likes

Op groen is hij heel tof! :ok_hand:

3 likes

Je hebt in mijn ogen wel meteen de mooiste 5 digit uitvoering te pakken. Op nato kan ie prima, lekker zomers ook. Ik houd wel van bandjes swappen… en dat is met gouden DDs toch wat gevaarlijker :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom?

Goud is zachter dan t tooltje om mee banden te swappen dus…

Dus dan krijg je een paar sporen achterop de kast. Man up vent.

2 likes

Nog een Tissootje op komst… ik moet me beginnen inhouden terug vrees ik :sweat_smile: @wbcoupe

Wel een mooie Visodate automatic, met waffle dial, crosshairs, leuke datum-loupe, en scherpe lugs.

12 likes

Gassan medewerker moest een beetje huilen toen ie mijn sub zag.

Tis jouw eigendom. Lekker doen wat je ermee wilt. Ik vind Dd op leer wel sexy

1 like

Verslavend hè, die Tissot prijzen :sweat_smile::sweat_smile:

Had deze ook langs zien komen; Dit soort geprofileerde wijzerplaten zijn bijna altijd erg smerig; deze is nog erg netjes :ok_hand:. Heb wel een lichte twijfel bij de originaliteit van die datum-loupe, je ziet dat eigenlijk zelden bij Tissot’s.

1 like