Vanavond ophalen,
1 ter wereld!!
Sumo met cera coating en zeldzame Seiko wijzers (dus lume die net zo sterk is als die van de wijzerplaat). Double domed saffier.
Ik heb al meerdere ronde datumloupe’s gezien op jaren 50 Visodates 
Wel weer radium dus 

Het feit dat de meeste geen loupe hebben kan ook best betekenen dat het gros ooit al een nieuw glaasje heeft gekregen en deze juist wel origineel is. 

Mooi ding!
Ik heb de Visodate Heritage en een PR516 in mijn collectie en zou er zo nog een aanschaffen!
Prachtig ding!
Nice Sjaak. Zie hem graag op Watchworld voorbij komen… 
Zijn niets meer waard. Stuur maar op. Mijn adres krijg je per PB.
Leuk ding.
Mooi. Die van Pensjes?
Spankjes bedoel je? Jup.
Nondeju! Niettemin gefeliciteerd 
Hier van het forum?
Thnx. Ja, we hebben morgen afgesproken met Penzes. Kon het niet laten om zo’n exemplaar te laten lopen.
Mooi toch, dat wordt genieten! Beetje jaloers maar goed 
Ohmmmgggg de droom-Sub
Minimalistische dial, zonder te gevoelig te worden. Voor een lomp iemand zoals ik, tenminste.
Yeah. Klatser-alert!
Goed bezig 
Prachtig
Proficiat Sven. 

Zo, dat is inderdaad een dikke zomerklatser zeg, heel tof!





