Het Grote Incoming topic (deel 3)

Nog een Tissootje op komst… ik moet me beginnen inhouden terug vrees ik :sweat_smile: @wbcoupe

Wel een mooie Visodate automatic, met waffle dial, crosshairs, leuke datum-loupe, en scherpe lugs.

12 likes

Gassan medewerker moest een beetje huilen toen ie mijn sub zag.

Tis jouw eigendom. Lekker doen wat je ermee wilt. Ik vind Dd op leer wel sexy

1 like

Verslavend hè, die Tissot prijzen :sweat_smile::sweat_smile:

Had deze ook langs zien komen; Dit soort geprofileerde wijzerplaten zijn bijna altijd erg smerig; deze is nog erg netjes :ok_hand:. Heb wel een lichte twijfel bij de originaliteit van die datum-loupe, je ziet dat eigenlijk zelden bij Tissot’s.

1 like

Vanavond ophalen,
1 ter wereld!!
Sumo met cera coating en zeldzame Seiko wijzers (dus lume die net zo sterk is als die van de wijzerplaat). Double domed saffier.

15 likes

Ik heb al meerdere ronde datumloupe’s gezien op jaren 50 Visodates :slight_smile:

Wel weer radium dus :sweat_smile::upside_down_face:

1 like

Het feit dat de meeste geen loupe hebben kan ook best betekenen dat het gros ooit al een nieuw glaasje heeft gekregen en deze juist wel origineel is. :sunglasses::sweat_smile:

1 like

Mooi ding!

Ik heb de Visodate Heritage en een PR516 in mijn collectie en zou er zo nog een aanschaffen!

1 like

Prachtig ding!

1 like

Nice Sjaak. Zie hem graag op Watchworld voorbij komen… :wink:

1 like

Zijn niets meer waard. Stuur maar op. Mijn adres krijg je per PB.
Leuk ding.

1 like

Sorry @Vinner :sweat_smile:

27 likes

Mooi. Die van Pensjes?

Spankjes bedoel je? Jup.

1 like

Nondeju! Niettemin gefeliciteerd :+1:

Hier van het forum?

1 like

Thnx. Ja, we hebben morgen afgesproken met Penzes. Kon het niet laten om zo’n exemplaar te laten lopen.

4 likes

Lekker @Watch2Morrow!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd :beers:

1 like

Mooi toch, dat wordt genieten! Beetje jaloers maar goed :rofl:

1 like

Ohmmmgggg de droom-Sub :heart_eyes: Minimalistische dial, zonder te gevoelig te worden. Voor een lomp iemand zoals ik, tenminste.

Ik zocht een dikke zomer beater, morgen deze oppikken :sunglasses:

38 likes

Yeah. Klatser-alert!

1 like