Is geen kleintje nee
Ik moet een keer de Pelagos ervaren hebben. Deze knaagt te lang. 
Thx 
Is geen kleintje nee
Ik moet een keer de Pelagos ervaren hebben. Deze knaagt te lang. 
Thx 
Heel gaaf Sven, ook nog even over getwijfeld 
Je gaat hard. Tweede Omega in een week 
Speedy is er wel voor moeten wijken … 
Oh jammer. Zou juist een top duo zijn.

Naast de Gmt denk ik dat de Smpc beter past voor mij, wat kleur kan geen kwaad voor de aankomende maanden.
Gefeliciteerd! 
Thnx! Jij ook hè 
Cool ding!
Moet de mijne ook weer ns uit het stof trekken.
Mooie dingen zijn het.
Dank je wel!! Heel blij met deze aankoop🙂. Hier zijn er niet zoveel van… 25 om precies te wezen😉
Ja op de plaatjes ziet de Sarb er mooi uit. Ben benieuwd hoe hij in het echt bevalt.
Yep, nog niet eens in het echt gezien, maar volgens mij kan dit alleen maar goed gaan!

Had deze nog niet eerder gezien. Wellicht vreselijk irl maar wie weet. De Port Hole als bescherming voor de 22krt gouden bezel met raised numerals is wel apart.
Van mijn exemplaar was geen leuke foto van horloge en de scharnierende bescherming beschikbaar dus deze ter illustratie maar geleend.
Zal nog wel wat plaatsen als hij er is.
Heel gaaf, inderdaad. Als hij iets kleiner was geweest zouden ze hier een boel van verkocht hebben denk ik.