Het Grote Incoming topic (deel 3)

Is geen kleintje nee :joy: Ik moet een keer de Pelagos ervaren hebben. Deze knaagt te lang. :innocent:

Thx :beers:

Lang over getwijfeld, maar nu toch incoming :star_struck:

41 likes

Heel gaaf Sven, ook nog even over getwijfeld :smile:

1 like

Je gaat hard. Tweede Omega in een week :ok_hand:

2 likes

Speedy is er wel voor moeten wijken … :sweat_smile:

1 like

Hatsaflats! :ok_hand::sunglasses:

@Rubennnv Hoppa! :ok_hand:

2 likes

Oh jammer. Zou juist een top duo zijn.

1 like

:sunglasses: :sunglasses:

Naast de Gmt denk ik dat de Smpc beter past voor mij, wat kleur kan geen kwaad voor de aankomende maanden.

2 likes

Gefeliciteerd! :wink:

1 like

Thnx! Jij ook hè :sweat_smile:

1 like

Binnenkort komt de Subdelta Periscope binnen. Kan niet wachten tot dat ik hem thuis heb😎

10 likes

En weer een Seiko’tje incoming.:grinning_face_with_smiling_eyes:

21 likes

Cool ding!

1 like

Moet de mijne ook weer ns uit het stof trekken.
Mooie dingen zijn het.

1 like

Dank je wel!! Heel blij met deze aankoop🙂. Hier zijn er niet zoveel van… 25 om precies te wezen😉

1 like

Ja op de plaatjes ziet de Sarb er mooi uit. Ben benieuwd hoe hij in het echt bevalt.

Yep, nog niet eens in het echt gezien, maar volgens mij kan dit alleen maar goed gaan!
squalematic_60_atmos_blue_1568108381_326bc929_progressive

17 likes

'Ns kijken of 't waar is wat ze zeggen van die Molequinbandjes…

15 likes

Had deze nog niet eerder gezien. Wellicht vreselijk irl maar wie weet. De Port Hole als bescherming voor de 22krt gouden bezel met raised numerals is wel apart.

Van mijn exemplaar was geen leuke foto van horloge en de scharnierende bescherming beschikbaar dus deze ter illustratie maar geleend.

Zal nog wel wat plaatsen als hij er is.

4 likes

Heel gaaf, inderdaad. Als hij iets kleiner was geweest zouden ze hier een boel van verkocht hebben denk ik.

2 likes