Het Grote Incoming topic (deel 3)

Deze in 40mm zou echt zo cool zijn.

1 like

Ja ik hoop dat ik hem kan hebben. Maar redelijk korte lug to lug. Wel lekker dik. Mag ook best bij een zomerknaller/duikhorloge.

1 like

Eens.

1 like

Heel cool ding inderdaad!
En voor mij geld ook: erg leuk zomer horloge als hij wat kleiner was geweest.

Voor mij deze ook wel dikke klatsert incomming:

Credits foto (en horloge :grimacing:) @septentrio

15 likes

Ook een mooie klassieker. En die indices zijn om van te smullen.

1 like

Inderdaad heel fraai!
Zo cool dat de wijzers er onderdoor lopen.

1 like

Ik denk het ook

Haha, ja

2 likes

Oeh ja! Gave kleuren, gave kastvorm en zo’n beetje de kleinst vallende 44mm kast die ik ken!
Wel stevige prijzen voor een made in China kast en een simpele eta.

1 like

Dat is nog nooit bewezen toch. Een of andere blaaskaak op YouTube heeft dat ooit geroepen.

1 like

Oehh die heb ik ook ooit 1 dag gehad. Wat een joekel zeg! Vond hem veel te groot/dik.

Hoop dat hij jou beter bevalt.

2 likes

Nee… ik weet wie de kastenfabrikant is :grin:

Men roept dat over de 1545 modellen van Gnomon, maar werkelijk nergens is keihard bewijs.

Enlighten me, please.

1 like

Eigenlijk moest ik zeggen ik WIST wie, had een aantal jaar geleden contact met een Chinees wiens vorige werkgever die kastjes maakte.
Ongetwijfeld een bedrijf dat een prozaïsche Engelse naam die geenszins met de Chinese bedrijfsnaam overeenkomt als “Glorious Shine Dragon Company”

Laat je overigens niet van de wijs brengen, je kunt bij een goede Chinese kastenboer de kwaliteit en finishing op TOP niveau krijgen zolang je maar betaalt en aantallen afneemt.

Ook Longines kastjes komen deels uit China.

1 like

Oh nee ik laat me alleen van de wijs brengen door feiten. Dat is nou net wat er mist op alle draadjes op WUS, TZ, Montres etc. over dit onderwerp.

Maar dit is meer voor het Squale draadje. :smile:

2 likes

Interessante discussie.

Ik zal hem eens grondig inspecteren als ik hem ontvang.

Da’s snelle handel :sweat_smile:
Gefeliciteerd :+1:

1 like

Je zult een perfect afgewerkte kast zien! Super zomerklatser!

1 like

Heb er ook één op het oog, benieuwd naar je bevindingen :wink:

Thanks!
Ben er erg blij mee. Deze stond al een tijdje op het verlanglijstje. Vooral de variant met de blauwe plaat icm de reguliere lugs (niet geïntegreerde band)

1 like

Wacht nog effe met kopen. Misschien kan je mijne overnemen binnenkort :wink: