Heb zelf die bruin suède op het oog van Molequin, maar ben benieuwd naar de kwaliteit 
Is volgens mij ook ongeveer de meest gewilde variant.
Die met geïntegreerde stalen band valt op veel polsen wat raar door de hoge aansluiting van de band op de kast.
Wat moet dat heerlijk zijn als je nato’s en zo kunt dragen. Dat geeft veel mogelijkheden voor een schappelijke prijs.
Na 2 uur had ik er helemaal genoeg van. Dus ben ik veroordeeld tot staal, titanium en leer. Rubber ga ik binnenkort proberen.
Overigens vind ik de groene het mooist ivm jouw horloge.
Ik draag wel NATO’s, maar niet op alle horloges en alle soorten NATOs. Ze moeten wel een beetje comfortabel zitten en de horloges moeten niet te hoog komen te liggen.
Dit zijn trouwens single pass NATO’s.
Ik moest er even aan wennen maar vind het, onder de juiste omstandigheden, wel lekker om te dragen eigenlijk 
Ik neig ook met een lichte voorkeur naar de groene 
@koekoek
De 6119 is vandaag aangekomen in Nederland. 3 Juni verzonden. Lijkt mee te vallen de vertraging.
Spannend…
Die tweede staat erg goed 
voor groen vind ik persoonlijk een wat ruwere nato mooi 
Mooi bandje, is dat leer of rubber?
Het verschilt een beetje maar het duurt wel langer dan normaal, normaal is het een week ongeveer.
Ja maar niet zo spannend als wat erna komt. De Speedtimers ga ik erna verzenden namelijk En helemaal spannend is dat de zilveren 6139 inmiddels ook onderweg is. En ik denk dat deze 6119 niet lang blijft vanwege de andere aankopen.
Ik word nieuwsgierig…
Binnengekomen van Vario! Het duurt een maand maar dan heb je ook een mooie pouch erbij.
Ze waren bedoeld voor mijn Traska Freediver V2, maar die is alweer op weg naar Amerika. Te veel QC problemen helaas. Gelukkig de belofte van geld terug en een flinke kortingscode als de V3 uitkomt. Al heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Nog één foto uit de oude doos dan:
Voor elke mening is er een andere. Ik moet zeggen dat de liefde voor die tweede ook wel aan het groeien is
ik heb ook wel grovere groene nato’s, maar hou ook wel van net een beetje anders 
Laatste bezorging van Vario in 9 dagen; beetje mazzel/geluk kwestie denk ik? Ze hebben wel grappig spul daar.
Eerder al gehad, toen verkocht, spijt… Je kent het wel…
Hij was een hele tijd uitverkocht, maar nu weer leverbaar:


Ik zit dezer dagen een beetje in nostalgische sferen …

Met de aankoop van mijn Tudor Pelagos, afgelopen week, heb ik al iets gekocht wat ik al eens eerder om de pols heb gehad. Grote blij dat ik nu hem weer heb!
Ik verwacht een soortgelijk genoegen bij de aanschaf van mijn aankomende NA. Er komt zoals het zich nu laat aanzien weer een Seiko SPB077. Ik ga hem waarschijnlijk ergens dit weekend even ophalen, een moment waar ik naar uitkijk. Dit blijft (voor mij) een van de mooiste Seiko duikers die er is.
Zaratsu, jippie … 








