Kon deze voor 150 euro niet laten liggen
Haha grappig he.
Die bedoelde ik ja…
Volgens mij gaat het bij de Duitsers om het horloge (uurwerk in kast) in tegenstelling tot bij de Zwitsers, waar het sec om de uurwerken gaat.
En quartz en quarz worden anders beoordeeld
Maar het belangrijkste: ben je blij met je iron walker?!
Zeker
De naam is Rik iig op het lijf geschreven.
Haha, ja bijna alsof het geen toeval moest zijn dat hij juist dit horloge heeft gekocht
Zo heb ik onlangs dè mop kunnen maken bij de nieuwe fysiotherapeute in de oefenzaal met muziek aan: Goh, vroeg ze, van wat voor muziek hou jij dan?
“Heavy metal” zei ik, kijkend naar de littekens op mijn benen …
Stevig gedragen maar het opknappen zeker waard en al helemaal voor die prijs
Hoppa. De tweede Ironwalker op HF binnen een week. Nice
Straps incoming!
Die groene gaat hopelijk super staan op de PMD Landmaster
Boderry horloges zijn binnen. Fotoos zijn gemaakt, morgen een langere bdschrijving
Zwarte wijzers op een zwarte dial. Ongetwijfeld zeer tactical maar je ziet geen jota.
Op de tips zit lume maar als je een dagje ouder bent zoals ik, moet je echt 3x kijken. Dat de lume punt van de zwevende secondewijzer er ook nog op zit helpt niet erg
Wel extreem comfortabel (68 gram) en ongelofelijk fraai afgewerkt. De stalen band is gewoon geschroefd!!
Knoop doorgehakt. Toch maar de SKX007 binnengeharkt, voordat het horloge straks niet meer nieuw te koop is.
Foto geleend van @anon64989916EV
Over een paar weken moet hij binnenkomen en is mijn SKX collectie van de welbekende grote 3 (dus, niet de kleine 013) compleet.
Je mist dan nog de SKXA65.