Ik beschouw het toch maar als een SKXA-serie en niet een SKX-versie, want de eerstgenoemde lijkt toch qua wijzers en plaat behoorlijk af te wijken van de laatstgenoemde. Dus, twee afzonderlijke series. Maakt dat ook wel zo duidelijk die scheiding (voor mij en kan ik in alle rust verder leven). 
Dus de SKX171 en 011 heb je allebei?
Sorry, nu word ik flauw. Ik vind de starfish bezel van de 171 niet om aan te gluren.
De laatste wel. De eerste niet. Ik hou het lekker bij de 007, 009 en 011. Alhoewel die SKXA035 ook wel erg gaaf is. Daar gaan we weer. Jullie worden bedankt
Dacht dat ik klaar was.
Helemaal met je eens. Gelukkig hoef ik dat horloge in ieder geval niet op mijn lijstje te zetten 
@HanDavinci, worden de SKXA-modellen dan ook niet geproduceerd? (Nogmaals, jullie worden bedankt.
)
Ik weet dat de SKXA65 alleen voor Thailand is, net zoals de Zimbe lijn. Misschien valt hij wel onder de Zimbe’s, maar dat denk ik niet.
Ik bel mijn hotline even. @zulu, kassa 4 alsjeblieft.
Mooi ding! Mag ik vragen wat de schade was? Zie nogal verschillende prijzen voorbij komen voor die Glletjes…
Ik vind de SKXA35 wel erg gaaf! Zeker naast de oranje 011. Die laatste is nog wel te vinden maar die gele ben ik nog nooit tegengekomen… Volgens mij was het ook een America-only model, dus daarbuiten ook niet officieel uitgekomen.
Succes met zoeken!
Laat maar weten als je er 2 tegenkomt dan haak ik in. 
Nou, er staan zat 2dehandjes op ebay voor ‘leuke‘ bedragen. Maar geen enkele nieuwe.
Haha ja hele leuke bedragen, voor de verkoper. 900 pietermannen. Dat is het mij niet waard. 
4 jaar geleden moest iemand hier op het forum een aantal keer uppen om z’n A35 voor 180 euro te slijten. 
Naar het schijnt moet ik deze gelezen hebben. Boekverslag word verwacht voor 30 juni op het bureau van de juf.
You’re goddamn right. Thai limited SKX. Het is een SKX, geen Zimbe.
Ah!
Die zijn eh… oranje en eh een soort bordeaux rood bruin?
en
Summer is coming 
The influence game is strong!!
Mooie bandjes man!!
Hahah dat is het zeker. Bij deze bandjes weet ik wat ik koop qua kwaliteit.
Bij die van Curated Wrist was het niet zo en viel het vies tegen 
Nice! Waar komen ze vandaan?





