Het Grote Incoming topic (deel 3)

:rofl::rofl:

1 like

:rofl: Oeps, daar valt de aap door de mouw. Eergelijk gezegd heb ik domweg altijd aangenomen, dat dat een mod was zonder even naar het modeltype te kijken/zoeken. Gelukkig hou ik niet van loepjes. Dus, afgeschreven. :grin: Scheelt weer in de portemonnee.

3 likes

En SKXA35.

1 like

Ik beschouw het toch maar als een SKXA-serie en niet een SKX-versie, want de eerstgenoemde lijkt toch qua wijzers en plaat behoorlijk af te wijken van de laatstgenoemde. Dus, twee afzonderlijke series. Maakt dat ook wel zo duidelijk die scheiding (voor mij en kan ik in alle rust verder leven). :blush:

1 like

Dus de SKX171 en 011 heb je allebei?

Sorry, nu word ik flauw. Ik vind de starfish bezel van de 171 niet om aan te gluren.

1 like

De laatste wel. De eerste niet. Ik hou het lekker bij de 007, 009 en 011. Alhoewel die SKXA035 ook wel erg gaaf is. Daar gaan we weer. Jullie worden bedankt :slightly_frowning_face: Dacht dat ik klaar was.

1 like

Helemaal met je eens. Gelukkig hoef ik dat horloge in ieder geval niet op mijn lijstje te zetten :slightly_smiling_face:

1 like

@HanDavinci, worden de SKXA-modellen dan ook niet geproduceerd? (Nogmaals, jullie worden bedankt. :wink:)

2 likes

Ik weet dat de SKXA65 alleen voor Thailand is, net zoals de Zimbe lijn. Misschien valt hij wel onder de Zimbe’s, maar dat denk ik niet.

Ik bel mijn hotline even. @zulu, kassa 4 alsjeblieft.

4 likes

:ok_hand:

4 likes

Mooi ding! Mag ik vragen wat de schade was? Zie nogal verschillende prijzen voorbij komen voor die Glletjes…

1 like

Ik vind de SKXA35 wel erg gaaf! Zeker naast de oranje 011. Die laatste is nog wel te vinden maar die gele ben ik nog nooit tegengekomen… Volgens mij was het ook een America-only model, dus daarbuiten ook niet officieel uitgekomen.

Succes met zoeken! :crazy_face: Laat maar weten als je er 2 tegenkomt dan haak ik in. :rofl:

4 likes

Nou, er staan zat 2dehandjes op ebay voor ‘leuke‘ bedragen. Maar geen enkele nieuwe.

Haha ja hele leuke bedragen, voor de verkoper. 900 pietermannen. Dat is het mij niet waard. :wink:

4 jaar geleden moest iemand hier op het forum een aantal keer uppen om z’n A35 voor 180 euro te slijten. :sweat_smile:

1 like

Naar het schijnt moet ik deze gelezen hebben. Boekverslag word verwacht voor 30 juni op het bureau van de juf.

4 likes

You’re goddamn right. Thai limited SKX. Het is een SKX, geen Zimbe.

2 likes

Bruhhh, reageer dan even op @MechanicalFreak

Toch bedankt! Denk ik.

1 like

Weer twee bandjes incoming:

6 likes

Ah!

Die zijn eh… oranje en eh een soort bordeaux rood bruin?

en

Summer is coming :sunny:

1 like