Deze komen via Veblenist.
Gaaf hoor, ik voelde me al aardig rebels door naar een lichtgrijze strap te kijken voor m’n Champagne Grand Seiko, maar nu… 

Take my money b°tches!!!
Bordeauxrood staat best gaaf bij een champagne plaat. Foto van mijn ex op Molequin 
Ik zou hem lekker laten liggen eerlijk gezegd. Weinig informatief.
Ik hoop op mooie verhalen. Passie van liefhebbers die van het blad spat. We zien wel…
Zeker/best aardig hoor. Geniet ervan!
Dank u. Zal wel lukken in het komende verlof.
Hoe verhouden deze bandjes zich ten opzichte van bijvoorbeeld die van Molequin? De prijzen ontlopen elkaar niet heel veel.
Ik denk dat het vergelijkbaar is. Ze komen naar mijn weten uit zelfde hand als de Bulang and Sons straps (Jean Paul Menicucci).
Voor de strap fans: https://www.jeanpaulmenicucci.com
115 euro.
Iets minder euro.
Een dikke kneiter Breitling. Gekozen voor de witte dial naast de 16610.

Dus geen verschil anders dan de prijs, en de ietwat sneue benaming veblenist ten aanzien van bulang and sons? Heb en molequin gehad, was Nice.
Dat denk ik inderdaad.
Verklaar u nader 
Is afgeleid van een economisch begrip, veblen-goed, dat is mij gewoon te nerderig stoer.
Was een wiskundige toch? Wat is daar nederig aan?
Minder Buya in tha face Son?
Edit: coole gast was het. Bron Wikipedia.

Top, dank voor de info 
Google zegt econoom en socioloog. Het is iets minder in your face dan Baller oid, maar toch net te nerdy. Bulang is iemands naam neem ik aan?
Zooo, dikke Breitling mien jo… nevermind.
Zal ik 'm un-cool maken? Ja. Hij heet Bernhard Bulang.
Don’t 
Gefeliciteerd met je horologische aankoop. Legendary Breitling collector!