Congratulations with this horological achievement.You can retire and enjoy your collection as legendary eindbaas nou…mien jong!!!
Ik geef mijzelf de kriebels nu.
Het begint eng te worden mannen.
GEFELICITEERD






.
Serieus. Mijn vrouw kijkt me nu aan zo van “dat Forum is weer grappig zeker?”
Letterlijk “Laughing Out Loud”
Hahah herkenbaar 

SKX173, SKX399, SKX401, SKXA55 en de zwarte bullet, waar ik het typenummer niet van uit mijn hoofd ken.
En niet te vergeten de SKX775.
Mooie collectie! 
Gaaf.

Komt de prijs inclusief invoerrechten niet ongeveer op hetzelfde uit?
Heb daar ook een paar banden op het oog. Misschien maar eens uitproberen.
Yep
Hier nog zo een 
Whooooop! Kan snel gaan; vandaag 2 horloges verkocht en kreeg zojuist via een forumlid de -door mij gezochte- SNA411 oftewel Seiko Flightmaster aangeboden
bovendien voorzien van een mooie double domed saffier upgrade 
Dus INCOMING
de Flighty
Ga je nu over in de derde persoon? 🤷🏽😉
Sorry, is reeds gemeld. 
Ach laat ze lullen, jullie twee zijn zo gezellig in één lichaam.






