Hoe bevallen ze je?
Heb ongeveer 15 keer wat besteld bij Ko en een keer of 10 bij Hans. Zegt genoeg toch? 
Ze maken imho bandjes van 80 euro voor 40 euro.
3 likes
Dat wist ik niet. Ik zit ook ruim boven de 10 inmiddels.
Ben zelf wel happy met de kwaliteit.
1 like
Nice! 
1 like
Wat voor cognac drink jij?
3 likes

8 likes
Vandaag is de Watchgecko Merriott milanese 22mm binnengekomen. Deze heeft quick release, heerlijk!
Gelijk op de RLG Atlanticus.
8 likes
6 likes
Copycat
Het is echt een leuk ding. Nu hopen dat ie aankomt 
1 like
Nee, kwart voor één.
Geweest
4 likes



1 like
Recividist! 
1 like
Het kan altijd Daffie
4 likes
Kon het niet laten. Hij moest gewoon terug komen!
2 likes
Je rust was van korte duur
Herkenbaar hoor …
1 like
Nou dat valt best mee hoor. 9 maanden geen aankoop gedaan. Da’s best lang 
2 likes









