Het Grote Incoming topic (deel 3)

Schitterend !!!

Welke diameter?

En mag ik vragen waarom je de stalen band niet hebt gekozen?

Thank God :joy:
Veel plezier van de “nieuwe” Damasko :ok_hand:t2:

1 like

Top horloge werkelijk.

Hoe bevalt de hoogte van de kast?

1 like

Niets op de hoogte aan te merken :+1:
De hoogte zit ‘m gedeeltelijk in het plexi, de kast ligt mooi plat om m’n pols :slight_smile:

2 likes

Supermooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Het is de 38.5 all black ipv de 41. De 38.5 meet 13.4 dik en de 41 meet 14.3. Heb gepast bij S&C en de 41 was me net even te fors ondanks de twisted lugs. Vind het ook tof dat ze het aangepast hebben tov de 41mm. De moderne stalen banden ben ik niet zo van gecharmeerd bij Omega. En heb hiervoor twee AT’s gehad op deployant en beviel me buitengewoon goed moet ik zeggen. En dat rubber hierop is echt te gek!

2 likes

image

3 likes

Hahaha,je was de eerste die ervan op de hoogte was vandaag van mijn NA Jur. Bedankt voor je morele steun in de afgelopen weken:wink:

1 like

Precies op tijd voor de zomer :sunny:

2 likes

We moeten elkaar een beetje helpen met deze problemen. De rest van de wereld begrijpt onze problemen niet. Ophorlogewachtisme is een miskende aandoening. Heel spijtig.

2 likes

Oh nice had die van @Erik11 gemist… heel cool idd.
Viste net achter het net voor de Doxa van @koekoek. Jammer.

3 likes

Heb me ook regelmatig onbegrepen gevoeld afgelopen dagen. Vind het hier ook echt een warme groep

1 like

Fantastisch mooi horloge.

Deze 38.5 mm in het blauw op rubber en de Sinn 356 in het wit op staal / leder heb ik op mijn netvlies.

:thinking: hmmmm… keuzes …

1 like

Ennnn stop de tijd; de flighty has arrived. Wat een schitterende knaller :ok_hand:

14 likes

Zeker weten :+1:t2:

Heb iig zeeeer ruim onder list betaald. Mocht je je keuze gemaakt hebben en word het de AT,bericht me tzt maar even. Succes.

2 likes

:+1:t2:

Kwam gisteren bij toeval voorbij op uf. Was bij mij ff de grens over dus niet lang getwijfeld.

1 like

Onderweg vanuit Tsjechie…

9 likes

c9c477c4d1f7b19884acb361ed97e16b0006d715_1_459x500
Nog ééntje dan. Om het af te leren.

22 likes