Het Grote Incoming topic (deel 3)

De één gaat naar de sportschool, de ander zet wat vaker zijn horloges gelijk.

2 likes

Ik doe geen van beide. Veel te vermoeiend.

Oh enne ik ben net even boos geworden tegen een dame, die er niks aan kan doen, van DPD. Want ûh, de adresgegevens zijn prima in orde. Morgen nieuwe poging. Oh oh, pakketdiensten! Altijd hetzelfde gedoe. :see_no_evil:

2 likes

Prachtig! :ok_hand:

1 like


Hier ook (bij ups) de bus in de sloot gereden o.i.d.? :man_shrugging:

1 like

Vertel mij wat. PostNL.

Nooit melding van bezorging gehad.

3 likes

Ik verwacht DHL vandaag ook nog.
Spannend! :wink:

Misschien zitten alle bezorgers wel lekker op het strand met een frisje erbij, … :beers:

@Henk, briljant “de reis van je pakket.” :rofl: :joy:

2 likes

Dank je; zo’n luxe gouden Tissot staat al lang op m’n verlanglijstje, maar door de grote hoeveelheid goud zijn ze doorgaans erg duur. Ik ga geen 2k uitgeven aan een zakhorloge dat alleen maar in de kast ligt. Doordat dit een kleiner model is valt de hoeveelheid goud wat mee en was de prijs behapbaar. :sunglasses:

De bewerkingen aan de buitenkant zijn zo te zien ooit geëmailleerd geweest, je ziet hier en daar nog resten zitten. Grootste deel is helaas verdwenen in de loop der jaren.

.

4 likes

Weer aangekomen in China.
Nieuwe is alweer onderweg én in bestemmingsland aangekomen.
Nu Duits adres gebruikt. Die zijn meestal “Gründlicher”!

3 likes

Wat een leuk ding! Waar koop je zo iets? Is het Ali-spul…

1 like

DHL en meewerken :grin::grin::grin::grin:

1 like

Yep, Ali. Voor de karnaval. 38 euro.

1 like

Mooi hoor…zeer bijzondere werkjes dit altijd. 120 jaar oud…en still ticking. :ok_hand:

1 like

Nog iemand die wacht op een pakje van Aliexpress:question: :scream: :disappointed_relieved: :sob:

Ik zat hier al zo’n tijd naar te kijken, die moest er maar eens komen :slight_smile:

4 likes

BAM!!! Eindelijk na al die jaren passen, plaatjes bekijken en kwijlen…de Aquis :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Dan heb je hem nu ook echt verdiend!
Waar besteld?

2 likes

Dank je wel :smiley::+1:t2:
Bij Jaap @SuperC lag een hele mooie.

1 like

En? Ik verwacht vandaag ook wat van DHL en ik ben wel benieuwd of zij zich wel aan hun afspraken houden… :joy::see_no_evil:

1 like

Zin om te snacken, eens kijken of dit leuk is in het echt.

(Wel de no-date trouwens)

9 likes

Keurig op tijd! De watchwinder brengmeneer van DPD is inmiddels opnieuw onderweg. :sunglasses:

1 like