Het Grote Incoming topic (deel 3)

YES :+1:

37 likes

Heel tof horloge!

1 like

Ziet er heel netjes uit, proficiat!

1 like

Heb zelden een horloge uit 2013 gezien dat werkelijk geen enkel krasje of wat dan ook heeft. Bedankt William Wien.:+1:

Bijna incoming.


De nieuwe Dressks Seiko srpe65k1.

7 likes

Hoppa, ze zijn aangekomen! Vanavond maak ik wel een apart topic met wat meer fotos.

6 likes

Na de Seiko ‘Hodinkee’ SNKL23, wilde ik altijd al een moderne Seiko 5 met witte wijzerplaat. Hoewel ik de voorkeur geef aan dauphine wijzers bij een dresser, wilde ik geen kopie van de SNKL23 hebben. Eindelijk heb ik hem dan nu gevonden, maar omdat hij moeilijk te verkrijgen is, heb ik er wel de hoofdprijs in Seiko-5-termen voor moeten betalen. Zie hier de SNXA09K:

snxa09k-b

Let op de plaatsing van de kroon (niet op 4 uur), de opgelegde indices en de versmalling van de uur- en minutenwijzer bij de as. Dat soort details gaven bij mij de doorslag.

14 likes

Toch maar een keertje een TicTac proberen

22 likes

Is dat een sarb?

Nee, het is een SZSB021.
Hier een vid: https://m.youtube.com/watch?v=jT1gBdNFg5c

1 like

Hele mooie kleur groen. Prachtig horloge!

1 like

Nijs. Via Magi?

1 like

Nee, via Mercari…

1 like

Met dank aan Wilko @wbcoupe
:point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::point_up_2::heart_eyes:

De blauwe Tissot PR516GL !

afbeelding

16 likes

Heel mooi!:heart_eyes::+1:
Ook met die stalen racing band?

Ja, met die band.
Nu maar hopen dat hij hierheen racet :slight_smile:

2 likes

Mooi spul van onze ex HF lid! :ok_hand:t2:Net binnen.

22 likes

Wat voor leer is je watchroll geworden?

1 like

Suede. Heerlijk zacht. (Wil geen kistje meer)

2 likes

Ik neig daar ook steeds meer naar. Heb nog steeds de oranje Pelicase. Wel lekker robuust, maar neem hem nooit ergens mee naar toe.