
Incoming:
Seiko SPB147J
Cool. Mooi op rubber.
beter op staal.
Mooiste Seiko diver is prijs/kwaliteit, zo op 't oog.
Gefeliciteerd!
Weet je hoe duur ze zijn? 
Te duur voor jou?
Net 1k toch?
Neh. Ik heb er stukkie minder voor betaald op rubber.
Op staal wel.
List is 1050 op strap, zonder bracelet. Op staal 1250.
Het is juist een van de duurste seiko duikers.
Wil iemand mijn incoming kopen voor list?
#forumspirit #matsdagen
Ja, en de mooiste. Liever 1k voor deze dan 500 voor n basic turtle ofzo.
Het is een mooi ding maar dat is subjectief
Kwaliteit is dat niet echt, je koopt een sumo met dezelfde specs voor een paar honderd minder. Om het dan de beste prijs/kwaliteit te noemen
Ik was benieuwd waarom je dat zei.
Omdat ik het de mooiste vindt. Nie meer nie minder niet.
Aha
Maar dat is wat anders dan je zei 
Best man.
Ik ook wel, eigenlijk.
En voor die arme sloeber met alleen een datejust dan? 
#MeToo.