Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik snap je reactie. Had ook voor blauw kunnen gaan. Maar als ik de horloges indiviueel beoordeel past een zwarte dial veel mooier bij de OQ (en mijn garderobe).

Dit weegt zwaarder dan variatie in de box. De SD en OQ zijn nog steeds twee totaal andere horloges.

Met kleurtjes experimenteren doe ik straks weer met een ZEP.

2 likes

Blauw vind ik ook erg fraai idd. Zeker als afwisseling tov de zwarte sub. Maar zwart altijd goed, dat dan weer wel.

Ik had de lichte plaat gehouden. Die vind ik prachtig zeker naast de sd

2 likes

We hebben met S&C afgesproken dat ik die mag houden. Hopelijk kan ik die voor een leuke prijs verkopen om de kosten iets te drukken.

Dial + hands + monteren, basischeck en sealen gaat aardig wat kosten. Maar heb nu al plezier :ok_hand:

1 like

Dan zou het voor mij helemaal makkelijk zijn en zou ik de lichte plaat er gewoon lekker in laten zitten! Prachtig toch die lichte plaat en mooie afwisseling tov de sd. Maar vooral doen wat je zelf wilt!

1 like

Ach, zo blijven we bezig Ed. Heb weer iets om naar uit te kijken, duurt maar een week of 8 :smile:
Tot die tijd is dit ook geen straf.

17 likes

Ben je 'm dan ook een tijdje kwijt? Of zetten ze het erin terwijl je erbij staat?

Zal vast een paar dagen duren. Zodra hij binnen is moet ik langsgaan om mijn horloge achter te laten.

1 like

Mooie keuze, Metin. Blauw, zwart of wit…allemaal :ok_hand:

1 like

Dit zijn de smaken.

1 like

Ik las saté, dat zou mijn eerste keuze zijn.

Serieus; zwart is de beste keuze, blauw nipt erachter aan.

6 likes

Roman en steentjes vallen af…dus zwart, wit of blauw :smiley:

1 like

en hoe bevalt ie?

Diamond dot saté dial :heart_eyes:
Maar zwart is altijd goed natuurlijk.

Net binnen: Zenith A384 met ladder bracelet :heart_eyes:


Binnenkort een verslagje van de nieuwkomer in de collectie.

31 likes

Nieuwe Clover…

11 likes

Heel gaaf!

Oef. Dat bandje ziet er ongemakkelijk uit.

Dank. Heb er een tijdje op moeten wachten, maar het was het waard :grinning:

1 like

Woopsy! Bijzonder tof!

1 like

Whoww welke is dat???

Nieuw ?

1 like