Diamond dot saté dial 
Maar zwart is altijd goed natuurlijk.
Net binnen: Zenith A384 met ladder bracelet 
Binnenkort een verslagje van de nieuwkomer in de collectie.
Heel gaaf!
Oef. Dat bandje ziet er ongemakkelijk uit.
Dank. Heb er een tijdje op moeten wachten, maar het was het waard 
Woopsy! Bijzonder tof!
Whoww welke is dat???
Nieuw ?
Ik heb een dial en hands besteld voor mijn 17000. Bedankt voor je enthousiasme.
Prachtig …
Proficiat.
Beetje kwaliteit?
Dit vind ik de mooiste dial in dit horloge. Is toch geweldig zo?
Ik heb altijd al een zwarte plaat in een 17000 gewild. Contrast zwart met stak gebrushte kast is cool imo.
Heel toevallig idd 
Ik heb hem gehad. Viel me waanzinnig tegen voor die prijs zeg. Op plaatjes echt geweldig, maar in het echt kon hij me niet overtuigen.
Dat is mijn eigen foto, ik had hem vorige week om. Om eerlijk te zijn verkies ik hem boven een Submariner, als duiker. Dat bolle glas vind ik geweldig.
To each his own natuurlijk! 
Hij staat je erg goed!









