Het Grote Incoming topic (deel 3)

5 Gasgasbones straps voor mijn Speedy. Eindelijk !

8 likes

Ik heb een dial en hands besteld voor mijn 17000. Bedankt voor je enthousiasme.

1 like

Prachtig … :ok_hand: Proficiat.

1 like

Beetje kwaliteit?

1 like

Dit vind ik de mooiste dial in dit horloge. Is toch geweldig zo?

2 likes

Ik heb altijd al een zwarte plaat in een 17000 gewild. Contrast zwart met stak gebrushte kast is cool imo.

2 likes

Toevallig hier ook… :wink:

8 likes

Heel toevallig idd :wink:

1 like

Mod parts incoming!

Clicky!

2 likes

Ik heb hem gehad. Viel me waanzinnig tegen voor die prijs zeg. Op plaatjes echt geweldig, maar in het echt kon hij me niet overtuigen.

2 likes

Dat is mijn eigen foto, ik had hem vorige week om. Om eerlijk te zijn verkies ik hem boven een Submariner, als duiker. Dat bolle glas vind ik geweldig.

To each his own natuurlijk! :call_me_hand:t2:

25 likes

Hij staat je erg goed!

1 like

Voor mij een van de mooiste duikers ooit gemaakt. Of ie mooier is dan de sub? Dunno. Comes close.

1 like

Tik onder voorbehoud… mondeling akkoord… maar moet m nog in m’n handen krijgen maar wellicht polerouter 3.

18 likes

Ben wel beneuwd hoe die in het echt is, nog nooit kunnen zien helaas.

3 likes

Die tropic strap staat hem ook echt goed. Gelijk ook voor die van mij besteld van de week, toen ik de foto’s van @flowert voorbij zag komen. En toen ik zag dat de oorspronkelijke 62MAS daar ook op geleverd werd.

3 likes

Yeah, die had ik nog liggen. Was ook mijn eerste keus voor de SLA. Wouter zei dat de orginele band ook van heel soepel rubber is, maar die heb ik niet gevoeld.

Als die je niet meer bevalt neem ik hem zo over! Kuch en dat tropic bandje mag er ook wel bij. :smirk:

2 likes

Vandaag deze om de pols.
Fijn weekend H.F.

Sorry staat in het verkeerde Topic

5 likes

Het zijn Zwitsers, dus zou je dat dan uitspreken als saté of saté?

Beetje veel incoming…


Lanco-fon, bij mijn weten het enige wekkerhorloge met slechts één kroon.


Tissot PR516 Sonorous wekkerhorloge


1968 Grand Seiko 6146-8000 Cross Hair Dial

https://wornandwound.com/library/uploads/2017/09/King-Seiko-44-9990-44KS-4.jpg
King Seiko 44-9990


En last but not least een nieuwe Omega Speedmaster Professional Moonwatch Hesalite
Lekker bij de AD gekocht, fijne, ongedwongen service bij Saffier in Rijssen! Nu een paar weekjes wachten!

16 likes