Het Grote Incoming topic (deel 3)

hahahahaa… inderdaad…

1 like

Uit het land met grote horloges komt deze Staalbock… 42mm, damesmodel…
Misschien een leuk zomerklokje en dan weer in de verkoop.

1 like

Voor die momenten dat ik in de tuin bezig ben of naar het strand ga, wil ik graag een alternatief. Een horloge die soms aangaat en wat mag hebben. Ooit de horloges van Vaer tegengekomen en daar was ik van gecharmeerd. Dus morgen arriveert een Vaer S5 Quartz Standard Issue Design. Quartz want ook bij incidenteel gebruik de juiste tijd. En hoewel betaalbaar toch saffier glas met AR en 100m WR. Kijk er naar uit!

10 likes

Typefout; Staalblock!!

En ingecomed :sunglasses: Zit heerlijk! Te klein valt wel mee (toch? :grimacing:)

6 likes

Net ontvangen vanuit Japan :partying_face:

13 likes

Incominggg!


Kek klokkie voor de zomer :sunglasses: :sunglasses:

23 likes

Schitterend

Vandaag de knoop doorgehakt toch voor een stiekeme guilty pleasure deze prachtige Seiko 5126-8130

18 likes

Stalen bandje voor de Citizen NY incoming uit de US, eens kijken of dat wat is.

2 likes

ik heb de originele gehad, knaller van een horloge. Veel plezier ermee!!!

1 like

Dit is de originele uit 69 en niet de reissue😬

Echt heel gaaf! Citizen is goed bezig! Ik verkies het nu zelfs regelmatig boven Seiko…

2 likes

sorry maar dit is de reissue uit begin 2000. De originele is een seiko 6119 7170.
edit… hmmm wacht eens…

dubbele edit: Mea culpa… damn weer een seiko die ik.niet kende.
Wow, ik dacht dat de 6119 de enige rally diver variant was van 1969. Die kast vorm is fantastisch…

Dit is wat ik er over kan vinden het was een twee strijd tussen 2 fabrieken die door seiko hun eigen gang mochten gaan daaruit kwamen 2 variaties degene die jij in je Edit had en deze.

2 likes

En no worries :grin::ok_hand:

1 like

ja net gevonden dit verhaal… man man man wat blijft Seiko toch een ongelovelijke schat aan geweldige modellen hebben.
Ik ben beide recent tegenkomen op een veiling en ging ervanuit dat het reissues waren. Dacht dat ik dat ergens een keer had gelezen…

1 like

Thanks en bedankt voor de eye opener. En geniet van deze knaller.

2 likes

Ik was zelf opzoek eigenlijk naar de sbss015 en 013, dit waren de reissues uit 97 maar kwam dus deze tegen in een gave staat en origineel beats de reissue hahaha

1 like

ziet er goed uit… en nu moet ik me gaan inhouden. MUST… RESIST… NOT BUY… NOT BUY… :grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like