Het Grote Incoming topic (deel 3)

Echt heel gaaf! Citizen is goed bezig! Ik verkies het nu zelfs regelmatig boven Seiko…

2 likes

sorry maar dit is de reissue uit begin 2000. De originele is een seiko 6119 7170.
edit… hmmm wacht eens…

dubbele edit: Mea culpa… damn weer een seiko die ik.niet kende.
Wow, ik dacht dat de 6119 de enige rally diver variant was van 1969. Die kast vorm is fantastisch…

Dit is wat ik er over kan vinden het was een twee strijd tussen 2 fabrieken die door seiko hun eigen gang mochten gaan daaruit kwamen 2 variaties degene die jij in je Edit had en deze.

2 likes

En no worries :grin::ok_hand:

1 like

ja net gevonden dit verhaal… man man man wat blijft Seiko toch een ongelovelijke schat aan geweldige modellen hebben.
Ik ben beide recent tegenkomen op een veiling en ging ervanuit dat het reissues waren. Dacht dat ik dat ergens een keer had gelezen…

1 like

Thanks en bedankt voor de eye opener. En geniet van deze knaller.

2 likes

Ik was zelf opzoek eigenlijk naar de sbss015 en 013, dit waren de reissues uit 97 maar kwam dus deze tegen in een gave staat en origineel beats de reissue hahaha

1 like

ziet er goed uit… en nu moet ik me gaan inhouden. MUST… RESIST… NOT BUY… NOT BUY… :grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Deze ga ik het weekend ook bekijken :ok_hand:t2:

1 like

Not gonna lie Ik was dus stiekem al tijdje aan het zoeken en ze komen niet heel vaak voorbij, de 5126-8120 is ook zoooo gaaf.

1 like

Mooi hoor

30 likes

Lekker bandje er ook op!

2 likes

Toch wel gaaf! Thanks for posting this :ok_hand:t2:

1 like

Incoming! Tip mocht je ook geïnteresseerd zijn, boek is nu maar < 26 euro bij Amazon en Bol.

8 likes

Dank voor de tip. :+1:

1 like

Bij van Baal Robert? Ik zoek nog een zwarte voor mijn Colt 44, het liefst met een vouwsluiting maar die zijn helemaal :rage: prijzig!

2 likes

9 likes

In afwachting van een setje: seiko spb083j1 en spb081j1. Ik kon geen keuze maken vanaf het web, dus komen ze samen. Wellicht gaat er 1 wel weer weg, maar ben toch wel heel benieuwd naar ze😀

Foto’s geleend van het web, als ze binnen zijn zal ik een paar mooie plaatjes schieten!

12 likes

Sneakpeak :wink:

Incoming…
image

Omega Speedmaster 57 ‘Replica’ Broad Arrow (2003)
Full Service 2020

10 likes

Okay, gezwicht voor commercie, geen ruggegraat…

Mijn zoontje en ik krijgen een horloge er bij:

17 likes