Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik was zelf opzoek eigenlijk naar de sbss015 en 013, dit waren de reissues uit 97 maar kwam dus deze tegen in een gave staat en origineel beats de reissue hahaha

1 like

ziet er goed uit… en nu moet ik me gaan inhouden. MUST… RESIST… NOT BUY… NOT BUY… :grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Deze ga ik het weekend ook bekijken :ok_hand:t2:

1 like

Not gonna lie Ik was dus stiekem al tijdje aan het zoeken en ze komen niet heel vaak voorbij, de 5126-8120 is ook zoooo gaaf.

1 like

Mooi hoor

30 likes

Lekker bandje er ook op!

2 likes

Toch wel gaaf! Thanks for posting this :ok_hand:t2:

1 like

Incoming! Tip mocht je ook geïnteresseerd zijn, boek is nu maar < 26 euro bij Amazon en Bol.

8 likes

Dank voor de tip. :+1:

1 like

Bij van Baal Robert? Ik zoek nog een zwarte voor mijn Colt 44, het liefst met een vouwsluiting maar die zijn helemaal :rage: prijzig!

2 likes

9 likes

In afwachting van een setje: seiko spb083j1 en spb081j1. Ik kon geen keuze maken vanaf het web, dus komen ze samen. Wellicht gaat er 1 wel weer weg, maar ben toch wel heel benieuwd naar ze😀

Foto’s geleend van het web, als ze binnen zijn zal ik een paar mooie plaatjes schieten!

12 likes

Sneakpeak :wink:

Incoming…
image

Omega Speedmaster 57 ‘Replica’ Broad Arrow (2003)
Full Service 2020

10 likes

Okay, gezwicht voor commercie, geen ruggegraat…

Mijn zoontje en ik krijgen een horloge er bij:

17 likes

de Bandoleer is binnen.
Helaas wel de verkeerde. Deze is voor een 5.
Dus weer retour.

4 likes

Nee, niet bij van Baal.
Zijn erg duur inderdaad. Gewone met gesp 130 met band met vouwsluiting 400 dacht ik.

Heb er over getwijfeld maar vind het teveel. Sowieso als ik een passende 116610 vind moet de Breitling wijken. Dus even kijken wat er gaat gebeuren.

1 like

Ha, zag het gezocht-topic vandaag en vond het al een cool horloge. Gaaf dat je 'm hebt gevonden :ok_hand:

1 like

Ja klopt ben echt benieuwd :sunglasses:

1 like

Helemaal correct. Heb hem 2 weekjes geleden via de Boutique gekocht.

Ik heb de blue hole gehad en vond de afwerking echt goed. Ook gewoon een heel mooi horloge met gave wijzerplaat.

1 like