Wow die is gaaf.
Toevallig ook een paar dagen geleden naar gekeken op eBay.
Welke is het trouwens, of heb je ze allebei incoming?
Wow die is gaaf.
Toevallig ook een paar dagen geleden naar gekeken op eBay.
Welke is het trouwens, of heb je ze allebei incoming?
Deze is vet! Gefeliciteerd
De 1ste is de : 7t34 7a10 flightmaster
De 2de : 7a38-7020 (RO)
Ben benieuwd hoe ze gaan staan
En ja beide komen mijn richting uit 

Ben heel benieuwd, heb al een heel rijtje Seiko’s. Kijken hoe hij zich verhoudt ten opzichte van een turtle, samurai, sumo en tuna!
Wanneer is een Sub Date passend? Als die voor list is bedoel je
. Mooie uitspraak, die houden we erin!
De blue hole is echt beter afgewerkt. Alhoewel de Sumo ook heel mooi is afgewerkt, alleen de band is echt een stuk minder. Die van de blue hole is echt veel beter vergeleken met die andere 3
Jij misschien niet.
Wij hier op het forum inmiddels wel. Djeez make up your mind.
KOOP DAN!

Jij lijkt de enige te zijn, Drebin.
Ik zou eens af en toe uitloggen 
Ben benieuwd naar het eindresultaat! Houdt op ons de hoogte 
p.s.
Typenummer is?
Kijk mooi opgelost, ik heb ze ook op een Miltat, draagt erg fijn.
En nog een plaatje van de twee blauwe divers
Super gaaf hoor! Waar heb je 'm gekocht? Ik ben zelf aan het rondkijken voor een Superocean Heritage, alleen zonder Chronograph.
Cool.
Ik wil ‘m stiekem ook’ n keer proberen. 
Gaaf man! Dit inspireert mij des te meer om het horloge te kopen dat ik mooi vind, ook al vindt 95% van het forum (en de rest van de horlogewereld) het een afzichtelijk ding (Yacht-Master II).
Ja Dennis… Ik vind hem cool (zowel de P01 als de YM
) Ben benieuwd of je er 1 kunt vinden met een leuke korting. 
Succes man 
Als je ze zo naast elkaar ziet is de rechter inderdaad wat verfijnder! Ik kijk nu al uit naar morgen om ze op te halen 
Lekker kopen wat jezelf gaaf vindt. Jij draagt hem en kijk ernaar op je pols. We zien de foto’s wel binnenkort.