Super gaaf hoor! Waar heb je 'm gekocht? Ik ben zelf aan het rondkijken voor een Superocean Heritage, alleen zonder Chronograph.
Cool.
Ik wil ‘m stiekem ook’ n keer proberen.
Gaaf man! Dit inspireert mij des te meer om het horloge te kopen dat ik mooi vind, ook al vindt 95% van het forum (en de rest van de horlogewereld) het een afzichtelijk ding (Yacht-Master II).
Ja Dennis… Ik vind hem cool (zowel de P01 als de YM ) Ben benieuwd of je er 1 kunt vinden met een leuke korting.
Succes man
Als je ze zo naast elkaar ziet is de rechter inderdaad wat verfijnder! Ik kijk nu al uit naar morgen om ze op te halen
Lekker kopen wat jezelf gaaf vindt. Jij draagt hem en kijk ernaar op je pols. We zien de foto’s wel binnenkort.
Heb wat rondgebeld bij diverse AD’s, in Nederland, en naar prijs mogelijkheden geïnformeerd, voordat ik überhaupt ben gaan passen. Daarna wezen passen en eerlijk verteld dat ik aan het shoppen ben en een juiste prijs wil.
Uiteindelijk in Duitsland de beste deal kunnen krijgen.
Zou je dat wel doen, je hebt je Speedmaster toch ook weggedaan wegens een beetje groot?
Wanneer komt ie Roy?
Is anders groot. Speedmaster heeft een grote dial en lijkt daardoor groter.
Super!!! Ben zo benieuwd hoe deze op de pols is.
Morgen tegen de middag
Ik heb hem inmiddels al gepast. 10 minuutjes maar dus erg benieuwd of hij ook bevalt voor langere tijd
Als je de maat kan hebben echt top. Zit bij jou wel goed, getuige jouw eerdere foto. Deze doet voor mij heel veel dingen goed waar de BB58 de plank misslaat. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen.
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoor. Uit ervaring weet ik dat even passen toch anders is dan enkele dagen dragen. Ik vind hem al zo lang gaaf dat het er toch eens van moest komen
Bruut!
Welk type is dit Roy?
Tudor p01