Heb wat rondgebeld bij diverse AD’s, in Nederland, en naar prijs mogelijkheden geïnformeerd, voordat ik überhaupt ben gaan passen. Daarna wezen passen en eerlijk verteld dat ik aan het shoppen ben en een juiste prijs wil.
Uiteindelijk in Duitsland de beste deal kunnen krijgen.
Als je de maat kan hebben echt top. Zit bij jou wel goed, getuige jouw eerdere foto. Deze doet voor mij heel veel dingen goed waar de BB58 de plank misslaat. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen.
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoor. Uit ervaring weet ik dat even passen toch anders is dan enkele dagen dragen. Ik vind hem al zo lang gaaf dat het er toch eens van moest komen