Het Grote Incoming topic (deel 3)

Heb wat rondgebeld bij diverse AD’s, in Nederland, en naar prijs mogelijkheden geïnformeerd, voordat ik überhaupt ben gaan passen. Daarna wezen passen en eerlijk verteld dat ik aan het shoppen ben en een juiste prijs wil.

Uiteindelijk in Duitsland de beste deal kunnen krijgen.

Zojuist op de mat geland na slechts 7 weken wachten.

De laatste skkx007j van Monsterwatches

13 likes

Zou je dat wel doen, je hebt je Speedmaster toch ook weggedaan wegens een beetje groot?

Wanneer komt ie Roy?

1 like

Is anders groot. Speedmaster heeft een grote dial en lijkt daardoor groter.

Super!!! Ben zo benieuwd hoe deze op de pols is.

Morgen tegen de middag :smiley:

Ik heb hem inmiddels al gepast. 10 minuutjes maar dus erg benieuwd of hij ook bevalt voor langere tijd :grimacing:

2 likes

13 likes

Als je de maat kan hebben echt top. Zit bij jou wel goed, getuige jouw eerdere foto. Deze doet voor mij heel veel dingen goed waar de BB58 de plank misslaat. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen. :ok_hand:t2:

1 like

Ik ben zelf ook erg benieuwd hoor. Uit ervaring weet ik dat even passen toch anders is dan enkele dagen dragen. Ik vind hem al zo lang gaaf dat het er toch eens van moest komen :smiley:

3 likes

Bruut! :ok_hand:t2:
Welk type is dit Roy?

1 like

Tudor p01

1 like

Zojuist binnengekomen en gelijk uitgepakt… binnenkort een NA-topic maken.

25 likes

Op staal weggebracht naar het servicecenter i.v.m. onvoldoende gangreserve (~2 uur :hushed: ) en krijg hem hopelijk snel zoals onderstaand terug.

8 likes

Hahaha sick!

1 like

Hahah, same here!

Ik zag de mailing voorbij komen en was me aan het vervelen in een meeting.
Voor ik het wist had ik de orderbevestiging in m’n mailbox :joy:

1 like

:joy:

de opzet was wat anders, maar het resultaat het zelfde :joy:

40 likes

:partying_face:

43 likes

Gefeliciteerd!!!

Wel even een NA maken aub, benieuwd hoe deze bevalt :smiley:

1 like