Het Grote Incoming topic (deel 3)

Deze is vet! Gefeliciteerd

1 like

De 1ste is de : 7t34 7a10 flightmaster
De 2de : 7a38-7020 (RO)
Ben benieuwd hoe ze gaan staan :innocent:En ja beide komen mijn richting uit :smile::+1:

1 like

Ben heel benieuwd, heb al een heel rijtje Seiko’s. Kijken hoe hij zich verhoudt ten opzichte van een turtle, samurai, sumo en tuna!

1 like

Wanneer is een Sub Date passend? Als die voor list is bedoel je :joy:. Mooie uitspraak, die houden we erin!

De blue hole is echt beter afgewerkt. Alhoewel de Sumo ook heel mooi is afgewerkt, alleen de band is echt een stuk minder. Die van de blue hole is echt veel beter vergeleken met die andere 3

Of een jong model voor een nette prijs. We hebben geen haast.

8 likes

Jij misschien niet.
Wij hier op het forum inmiddels wel. Djeez make up your mind.

KOOP DAN!

:sunglasses:

2 likes

Jij lijkt de enige te zijn, Drebin.
Ik zou eens af en toe uitloggen :sweat_smile:

3 likes

Sumo band is al opgelost🙈! Strapcode band.

Ik ga ze morgen ophalen, ben benieuwd!

11 likes

Ben benieuwd naar het eindresultaat! Houdt op ons de hoogte :slight_smile:
p.s.

Typenummer is?

Kijk mooi opgelost, ik heb ze ook op een Miltat, draagt erg fijn.

En nog een plaatje van de twee blauwe divers

6 likes

Moet hem toch een keer gehad hebben :smiley:

39 likes

Super gaaf hoor! Waar heb je 'm gekocht? Ik ben zelf aan het rondkijken voor een Superocean Heritage, alleen zonder Chronograph.

Cool.

Ik wil ‘m stiekem ook’ n keer proberen. :sunglasses:

1 like

Gaaf man! Dit inspireert mij des te meer om het horloge te kopen dat ik mooi vind, ook al vindt 95% van het forum (en de rest van de horlogewereld) het een afzichtelijk ding (Yacht-Master II).

12 likes

Ja Dennis… Ik vind hem cool (zowel de P01 als de YM :wink:) Ben benieuwd of je er 1 kunt vinden met een leuke korting. :muscle:
Succes man :star_struck:

2 likes

Als je ze zo naast elkaar ziet is de rechter inderdaad wat verfijnder! Ik kijk nu al uit naar morgen om ze op te halen :wink:

1 like

Lekker kopen wat jezelf gaaf vindt. Jij draagt hem en kijk ernaar op je pols. We zien de foto’s wel binnenkort.

2 likes

Heb wat rondgebeld bij diverse AD’s, in Nederland, en naar prijs mogelijkheden geïnformeerd, voordat ik überhaupt ben gaan passen. Daarna wezen passen en eerlijk verteld dat ik aan het shoppen ben en een juiste prijs wil.

Uiteindelijk in Duitsland de beste deal kunnen krijgen.

Zojuist op de mat geland na slechts 7 weken wachten.

De laatste skkx007j van Monsterwatches

13 likes